Και ενώ σήμερα εκπνέει η προθεσμία να χρησιμοποιήσουν οι επιβάτες τα εισιτήρια του ενός ευρώ που τους έχουν απομείνει, άφαντα παραμένουν τα εισιτήρια του 1,20 ευρώ από την πλειονότητα των περιπτέρων και των λοιπόν σημείων πώλησης των εισιτηρίων.
Στα εκδοτήρια του Μετρό πωλούνται μόνο τα εισιτήρια του 1,40 ευρώ καθώς όπως μας είπαν οι υπάλληλοι το φτηνότερο εισιτήριο αφορά τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς, ενώ με όσους περιπτερούχους μιλήσαμε μας είπαν πως ή δεν τους έχουν φέρει καθόλου εισιτήρια καθώς σε αρκετά σημεία υπάρχει παντελής έλλειψη εισιτηρίων ή τους δίνουν μόνο εισιτήρια του 1,40 ευρώ «για να πιάνουν όλο τον κόσμο», εννοώντας πως προσπαθούν να πείσουν τους επιβάτες πως το ακριβότερο εισιτήριο είναι καλύτερο γιατί καλύπτει περισσότερες διαδρομές και ΜΜΜ.
Βρισκόμαστε όπως φαίνεται σε μία de facto επιβολή του ακριβού εισιτηρίου αγνοώντας όλους αυτούς τους επιβάτες που χρειάζονται εισιτήριο για μία και μόνη διαδρομή και που δεν θα χρειαστεί να μετακινηθούν για περισσότερο από 90 λεπτά που διαρκεί το ακριβότερο εισιτήριο.
Στις δύσκολες μέρες που όλοι υπολογίζουν ακόμα και το 0,20 του ευρώ είναι πραγματικά άσχημο κάποιοι να «παίζουν» με τα λιγοστά χρήματα που διαθέτει ο κόσμος και να προσπαθούν με πλάγιους τρόπους να οδηγήσουν τους επιβάτες στην αγορά του ακριβού εισιτηρίου είτε το χρειάζεται είτε όχι.
Παράλληλα την ίδια στιγμή που οι πολίτες πραγματικά ψάχνουν σε ορισμένες περιοχές αριστερά και δεξιά να βρούνε να αγοράσουν έστω και το ακριβό εισιτήριο ώστε να μετακινηθούν νόμιμα με τα ΜΜΕ, η κυβέρνηση προτίθεται να ψηφίσει μέσα στη βδομάδα την τροπολογία που θα ποινικοποιεί την μετακίνηση χωρίς εισιτήριο.
Ίσως όμως πριν γίνει αυτό να πρέπει να φροντίσουν έτσι ώστε η διανομή και η αγορά των εν λόγω εισιτηρίων ακριβών και φτηνών να είναι επαρκή σε όλα τα σημεία που μετακινούνται τα ΜΜΜ.