Η ελληνική τουριστική αγορά συνεχίζει να προσελκύει ισχυρούς διεθνείς παίκτες, με τον Όμιλο Fattal House of Hotels να επιβεβαιώνει έμπρακτα τη στρατηγική του δέσμευση στη χώρα. Μέχρι σήμερα, οι συνολικές επενδύσεις της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean – του βραχίονα του Ομίλου για την Ελλάδα και την Κύπρο – αγγίζουν τα 120 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 80 εκατ. ευρώ προγραμματίζεται να επενδυθούν άμεσα, ανεβάζοντας το συνολικό επενδυτικό αποτύπωμα στα 200 εκατ. ευρώ.
Όπως ανέφερε ο κ. Roni Aloni, CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, ο Όμιλος προχωρά με στοχευμένες και μεθοδικές κινήσεις επέκτασης. «Προχωράμε με προσεκτικά βήματα. Θα θέλαμε να έχουμε περισσότερα ξενοδοχεία και στην Αθήνα», δήλωσε, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα παραμένει στρατηγική αγορά για το brand: «θεωρούμε ότι η Ελλάδα έχει ακόμη πολλά να προσφέρει και είναι από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς».

Νέα επένδυση στη Θεσσαλονίκη με το NYX Hotel Thessaloniki
Εμβληματική κίνηση της επεκτατικής στρατηγικής αποτελεί η είσοδος στη Θεσσαλονίκη με τη δημιουργία του NYX Hotel Thessaloniki. Το νέο ξενοδοχείο αναμένεται να λειτουργήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην οδό Τσιμισκή, αποτελώντας το δεύτερο NYX στην Ελλάδα μετά το NYX Esperia Palace στην Αθήνα. Η επένδυση, ύψους 25 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει 130 δωμάτια, εστιατόριο, bar, γυμναστήριο, ειδικούς χώρους εκδηλώσεων και lounge ζώνες και θα δημιουργήσει περισσότερες από 190 θέσεις εργασίας.
Η Andrie Kleanthous – Demosthenous, Director of Sales & Marketing της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, χαρακτήρισε την επένδυση «το νέο σημείο αναφοράς σε μια Θεσσαλονίκη που αλλάζει», επισημαίνοντας πως «θέλουμε να προσφέρουμε εμπειρίες με ταυτότητα και ψυχή. Αυτό είναι το μέλλον της φιλοξενίας».
Το ξενοδοχείο στοχεύει σε πολυδιάστατο κοινό: city breakers από τα Βαλκάνια, Τούρκους επισκέπτες, Γερμανούς, Κύπριους, Ισραηλινούς, Βρετανούς, Γάλλους, Ισπανούς, Ιταλούς, αλλά και Έλληνες τουρίστες. Η πληρότητα του πρώτου εξαμήνου αναμένεται να αγγίξει το 70%, αντανακλώντας την προοπτική του εγχειρήματος.

Το NYX Esperia Palace Athens ως πρότυπο φιλοξενίας νέας γενιάς
Το νέο εγχείρημα στη Θεσσαλονίκη βασίζεται στο επιτυχημένο πρότυπο του NYX Esperia Palace Athens, το οποίο από το 2023 έχει καθιερωθεί ως lifestyle city hotel. Το ιστορικό κτίριο της οδού Σταδίου αναδιαμορφώθηκε πλήρως, συνδυάζοντας φιλοξενία και σύγχρονη τέχνη. Η πληρότητα στην υψηλή περίοδο ξεπερνά το 90%, ενώ η μέση ετήσια ανάπτυξη αγγίζει το 8%. Περισσότεροι από 100.000 επισκέπτες ετησίως έχουν ήδη βιώσει τη μοναδική εμπειρία του.
Το ξενοδοχείο λειτουργεί ως ενεργή πλατφόρμα πολιτισμού, φιλοξενώντας εκθέσεις εικαστικών και δημιουργών κοσμημάτων, street art εγκαταστάσεις από τον Gera1 και έργα διεθνών και Ελλήνων καλλιτεχνών, μεταξύ των οποίων η Lauren Tsai, η Σοφία Φωτιάδου, ο Θανάσης Λάλας, ο Στάθης Αλεξόπουλος και ο Peter Regnato.

Στρατηγική επέκτασης σε ελληνικούς προορισμούς
Ο επενδυτικός σχεδιασμός της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean για την Ελλάδα δεν εξαντλείται στη Θεσσαλονίκη. Όπως ανέφερε ο κ. Aloni, μετά την παρουσία σε Ρόδο και Αθήνα, δρομολογείται νέα μονάδα στη Χαλκιδική, ενώ εξετάζονται ευκαιρίες σε νησιωτικούς προορισμούς με υψηλή συνδεσιμότητα και παρατεταμένη σεζόν, όπως η Κέρκυρα, η Κρήτη και η Κως. Παράλληλα, υπάρχουν ενδιαφέροντα και για μικρότερα νησιά, υπό την προϋπόθεση κατάλληλων συνθηκών.
Η επέκταση βασίζεται στη φιλοσοφία του Ομίλου Fattal, που εστιάζει σε τρεις πυλώνες: την αυθεντική εμπειρία, το σύγχρονο design και την εις βάθος κατανόηση των αναγκών του σύγχρονου ταξιδιώτη. Το portfolio του Ομίλου περιλαμβάνει πέντε ξεχωριστά brands – Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και NYX Hotels – και αριθμεί περισσότερα από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες.
Στην Ελλάδα και την Κύπρο λειτουργούν ήδη 11 ξενοδοχεία, με στόχο να φτάσουν τα 15 έως το 2026. Κάθε νέα μονάδα σχεδιάζεται βάσει στρατηγικής ανάλυσης της αγοράς και με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη και την τοπική ενσωμάτωση, επιδιώκοντας θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και την οικονομία.