To Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας «Cannes Lions» κάθε χρόνο βραβεύει τις πιο δημιουργικές και πιο καινοτόμες διαφημιστικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο, συγκεντρώνοντας για μία εβδομάδα περίπου 9.000 επαγγελματίες της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και του ντιζάιν από 90 χώρες. Το αποκορύφωμα της διοργάνωσης είναι η απονομή των βραβείων που είναι γνωστά ως «λιοντάρια», σύμφωνα με την κατάταξη που χρησιμοποιείται και τους Ολυμπιακούς Αγώνες (χρυσό, αργυρό, χάλκινο), σε διάφορες κατηγορίες για τις διαφημιστικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο. Η Fiat κέρδισε συνολικά επτά λιοντάρια στη διοργάνωση του 2014, ένα ρεκόρ για τη φίρμα, που κέρδισε βραβεία με καμπάνιες στις περιοχές EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), LATAM (Λατινική Αμερική) και NAFTA (Βόρεια Αμερική, Μεξικό και Καναδάς).

Στην περιοχή EMEA μεταδόθηκε το διαφημιστικό με τον τίτλο «Yacht» που είναι αφιερωμένο στο Fiat 500 Cult και κέρδισε το χάλκινο λιοντάρι στον τομέα «αυτοκίνητα» (έναν από τους τομείς στους οποίους διαιρείται η κατηγορία «Film»). Αυτό το διαφημιστικό δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett με σκηνοθέτη τον Ago Panini και προβάλλει τα προσόντα του νέου Fiat 500 Cult ενός μικρού πολύτιμου κοσμήματος που είναι προσιτό στον καθένα. Το διαφημιστικό εστιάζει ακριβώς στη δυνατότητα του αυτοκινήτου να είναι ταυτόχρονα «premium» και «δημοκρατικό». Διαθέσιμο στο κανάλι της Fiat στο YouTube, αυτό το βίντεο προβάλλει ξεκάθαρα τα πλεονεκτήματα του 500 Cult με συναρπαστικό τρόπο.

Εκτός από το χάλκινο λιοντάρι που κέρδισε το 500 Cult, η Fiat κέρδισε άλλα έξι λιοντάρια, ένα ασημένιο η Fiat USA για το λανσάρισμα του 500 στις ΗΠΑ και πέντε λιοντάρια – ένα χρυσό, δύο αργυρά και δύο χάλκινα- η Fiat Brazil.