Για του χρόνου προετοιμάζεται η «μικρή» V6 C450 AMG Sport των 372 ίππων. Επιπλέον, ο CEO της εταιρείας αποκαλύπτει πως σκέφτονται και άλλες εφαρμογές του 2λιτρου turbo μοτέρ της εταιρείας, ίσως σε κάποιο sedan.

Ήδη στην Mercedes δουλεύουν πάνω στη C450 AMG Sport, ένα μοντέλο που θα μπει από του χρόνου στην γκάμα της C-Class, κάτω από την κορυφαία C63 AMG και ακριβώς πάνω από την C400. Η έκδοση θα τροφοδοτείται από μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 3λιτρου V6 twin-turbo κινητήρα, απόδοσης 372 ίππων.

Η C450 AMG Sport δεν θα φοράει το πλήρες «κοστούμι» της AMG και θα διατίθεται τόσο σε RWD όσο και σε 4MATIC εκδόσεις, ενώ το πιθανότερο είναι να την δούμε και στις άλλες εκδοχές αμαξώματος (coupe, cabrio και station), όπως δηλαδή και την επερχόμενη C63 AMG.

Η C63 AMG αναμένεται να κάνει ντεμπούτο τον Οκτώβριο, στην έκθεση Παρισιού. Θα φοράει ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο 4λιτρο V8 κινητήρα, απόδοσης περίπου 490 ίππων, ο οποίος προέκυψε από τη συνένωση δύο 2λιτρων turbo 4κύλινδρων μοτέρ, αυτών που εξοπλίζουν την γκάμα της AMG A-Class. Πληροφορίες θέλουν να υπάρχει και μια έκδοση «S», με μεγαλύτερη απόδοση, ισχυρότερα φρένα και στιλιστικές πινελιές.

Πολύ κουβέντα, όμως, γίνεται και γύρω από το 2λιτρο turbo μοτέρ που προαναφέραμε. Ο AMG CEO, Tobias Moers, αποκάλυψε πως το 4κύλινδρο μοτέρ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα εκτός των A45 AMG, CLA45 AMG και GLA45 AMG.

Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Ως μηχανικός, θεωρώ ενδιαφέρουσα λύση την εφαρμογή του ισχυρού 4κύλινδρου μοτέρ σε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι compact, ίσως σε κάποιο saloon», ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει πως ο κινητήρας θα κάνει ελκυστικά τα μοντέλα σε χώρες όπου η φορολόγηση γίνεται βάσει χωρητικότητας κινητήρα.

Τέλος, ο κ. Moers δεν απέκλεισε να δούμε και κάποιο AMG μοντέλο με diesel κινητήρα, αλλά συμπλήρωσε με νόημα: «Η υβριδική τεχνολογία είναι κάτι που μπορούμε να αρχίσουμε να κοιτάμε».

Πηγή: autotriti.gr