Ο πρώτος Κινητήρας Μεταβλητής Συμπίεσης στη λίστα με τους 10 καλύτερους για το 2019

Δοκιμάστηκε απέναντι σε σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο


AUTO
17:33
16/12/2018
Ο πρώτος Κινητήρας Μεταβλητής Συμπίεσης στη λίστα με τους 10 καλύτερους για το 2019
5
loading

Ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης  σε παραγωγή στον κόσμο, ο VC-Turbo της Infiniti,  είναι ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρες για το 2019, με βάση την λίστα του περιοδικού Wards.

Στο 25ο έτος του διαγωνισμού Ward 10 Best Engines, ο κινητήρας VC-Turbo δοκιμάστηκε απέναντι σε νέους και σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των νικητών της σχετικής λίστας του Ward, από το 2018.

Ο κινητήρας VC-Turbo είναι μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς με την ιδανική διαχείριση της ισχύος και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, προσφέρει μια ομαλή, οδηγοκεντρική εμπειρία που αντιπαραβάλλει την απόδοση μερικών κινητήρων V6. Όσον αφορά την τεχνολογία, αυτό που συμβαίνει μέσα στον κινητήρα είναι ασύλληπτο, καθώς η διαδρομή του εμβόλου αυξάνεται ή μειώνεται, ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και σε όλο το εύρος των ταχυτήτων.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

5
σχόλια
  1. avatar aaaaaaaa

    απλα εχουν επενδυση τεραστια ποσα ,αυτά πρεπει να αποσωβεστουν,οποτε θα τρωμε τεχνολογια 10ετιας και μετα περναμε σε άλλες μορφες .αλλωστε υπαρχουν πολύ αποδυτικοτεροι θερμικοι κινητήρες αλλα οι μεγαλες δεν τους βαζουν διοτι πρεπει να πληρωσουν δικαιώματα και θα χασουν χρονια επενδυσεων.πολυ πολύ απλα βαλβιδες περιστροφικες χωρις λιπανση,η VOLVO αν θυμαμαι καλα ειχε βγαλει με μεταβλητη συμπιεση πριν χρονια ανεβοκατεβαζε το καπακι,ρ R VETEC μονο από κινεχους χρεισημοποιειται, μπορουσαν να βαλουν σε παραγωγη δίχρονους με βαλβιδες εξαγωγης,αμεσο ψεκασμο,μηχανες χωρις εκεντροφορο ,υπαρχουν και δουλευουν χρονια.....υποκρισια

  2. avatar Giorgis

    Απορώ γιατί σπαταλάνε τα λεφτά τους ακόμη οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφού δεν υπάρχει μέλλον στους θερμικούς κινητήρες. Εκτός αν μου πει κάποιος ότι η εξέλιξη αυτού του κινητήρα ξεκίνησε σε ανύποπτο χρόνο -πριν 20 χρόνια ας πούμε- και είχαν ήδη επενδύσει πάρα πολλά πριν την έλευση των ηλεκτρικών. Είναι σαν να βελτιώναμε τα τελευταία 50 χρόνια ατμομηχανές. Ωραίο για χόμπι αλλά καμία πρακτική χρήση.

    1. avatar Judge12

      εν μερη εχεις δικιο , αλλα μεχρι να ερθει το τελος χρειαζεται να μειωσουν καταναλωση και ρυπους για να περνουν τις απαιτησεις της ευρωπαικης ενωσης,
      οι εταιριες σιγουρα ψαχνουν εναλλακτικο κινητηρα , αλλα μεχρι να γινουν τα σχεδια πραξη μπορει να περασουν 20 χρονια.

      1. avatar Σωστός

        Καλά πράγματα γράφεις ω δικαστή μου (Judge12), αν πρόσεχες και την ορθογραφία σου, θα ήσουν πρώτος. Το "εν μέρη" είναι Δοτική πτώση οπότε γράφεται "¨εν μέρει". Ή, εν Μαίρη, για την Μαιρούλα, ή σε άλλα μέρη".

    2. avatar Stateless

      Παρόμοια τεχνολογία έρχεται από τα αεροπλάνα.
      Δηλαδή στα αεροπλάνα με το που μπαίνει το καύσιμο υπάρχει όργανο που μετράει τα οκτανια και έτσι ρυθμίζεται ανάλογα η συμπίεση. Μεταβλητή συμπίεση ονομάζεται κι αυτό.
      Το είχε κάνει πρώτη η Saab στα αυτοκίνητα.
      Φυσικά αυτό που διαβάζουμε είναι λίγο διαφορετικό αφού η συμπίεση ρυθμίζεται συνεχώς ανεξαρτήτως του καυσίμου.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει