Νέοι «καθαροί» κινητήρες Peugeot που καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6.2

Η εταιρεία εναρμονίζεται πλήρως με τα νέα στάνταρ της ΕΕ για τις εκπομπές CO2


AUTO
17:28
22/09/2018
Νέοι «καθαροί» κινητήρες Peugeot που καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6.2
2
loading

H Peugeot εναρμονιζόμενη πλήρως με τις νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2, υιοθετεί σε όλη τη γκάμα της νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6.2, νέα κιβώτια ταχυτήτων 6 και 8 σχέσεων, μηχανικά και αυτόματα, αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυξημένες ιπποδυνάμεις.

Η ανανέωση αυτή διατηρεί την μάρκα στην κορυφή από πλευράς επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου / χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 PureTech Turbo προδιαγραφών Euro 6.2. Συμπαγής και δυνατός, με ιπποδύναμη 110 και 130 ίππων, με οικονομία καυσίμου και σβελτάδα ακόμα και στις χαμηλές στροφές χάρη στην σχέση ροπής/ισχύος, ενώ επιτυγχάνει ταυτόχρονα σημαντικό περιορισμό των εκπομπών  CO2.

Ο 1.2 PureTech Turbo αναδείχθηκε «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2018» στην κατηγορία του (1.0 -1.4 λίτρα).

Ο ακόμα πιο sport χαρακτήρας της γκάμας κινητήρων Euro 6.2 αναδεικνύεται με τους νέους κινητήρες βενζίνης 1.6 PureTech με ιπποδύναμη 180 και 225 ίππων,  αποκλειστικά διαθέσιμους σε  συνδυασμό με το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο EAT8. Το νέο κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χάρη στον νέο επιλογέα Shift & Park by wire και τα paddles στο τιμόνι, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα τιμές κατανάλωσης καυσίμου αντίστοιχες ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Εντελώς νέος είναι ο 16βάλβιδος κινητήρας diesel 1.5 BlueHDi Euro6.2 με 100 και 130 ίππους, ο οποίος διαθέτει ένα ακόμη πιο αποτελεσματικό σύστημα αντιρύπανσης. Έτσι, τόσο σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8, εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar Yan

    Ωπ, τι έγινε ρε παιδιά;
    Οι diesel δεν είναι τα αποπαίδια των κινητήρων; Δεν σταμάτησαν να τους παράγουν όλοι οι κατασκευαστές (στα χαμηλά κυβικά);;;
    Ποιά νομίζει ότι είναι η Peugeot που πάει και τους εξελίσσει κιόλας;;;
    Δε μου λέγαν αλήθειες κάποιοι "ειδικοί" του μηχανοκίνητου τύπου στην Ελλάδα;;;
    Πάντως για καταναλώσεις δε βλέπω τιμές (βενζίνη και diesel)

    1. avatar Giorgis

      Δεν βγαίνει πάντως από κάπου το συμπέρασμα ότι εξελίσσει κινητήρες diesel η Pegeuot. Αν κυκλοφορήσει τώρα, αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη μπορεί να έγινε πριν 5 χρόνια. Και μπορεί σε 1-2 χρόνια να παρουσιαστεί και πιο νέος κινητήρας που τελείωσε πέρυσι η εξέλιξη και θα μπει στο στάδιο παραγωγής. Όταν έχουν επενδύσει τόσα λεφτά, δεν νομίζω να τα πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων. Εκτός αν τους υποχρεώσει ο ανταγωνισμός ή κάποια αυστηρότερη νομοθεσία. Το τελευταίο δεν το κόβω να γίνεται γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη νομοθετούν για ότι τις αφορά. Αλλά κι ο ανταγωνισμός βρίσκεται στην ίδια φάση. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι άλλες αγορές θα αποδέχονται αυτά τα προϊόντα. Αυτός είναι κι ο λόγος που η BMW σταματάει εντελώς την πώληση diesel στην Αμερική που ούτως ή άλλως είχε μικρά νούμερα. Η παγκόσμια αγορά diesel συρρικνώνεται. Προφανώς η κατανάλωση δεν είναι το μοναδικό ή το κύριο ζητούμενο.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει