Με στόχο να επεκτείνει τον ρόλο του πέρα από μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας, το TikTok παρουσιάζει νέες λειτουργίες στα DM: φωνητικές σημειώσεις και αποστολή πολλαπλών εικόνων ή βίντεο. Η κίνηση αυτή ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του TikTok στον χώρο της άμεσης επικοινωνίας, σε αντιπαράθεση με άλλες κορυφαίες εφαρμογές μηνυμάτων.
Όπως αναφέρει το TechCrunch, οι χρήστες θα μπορούν πλέον να στέλνουν φωνητικές σημειώσεις και να μοιράζονται έως και εννέα εικόνες ή βίντεο σε ατομικές και ομαδικές συνομιλίες στην πλατφόρμα.
Με αυτές τις νέες λειτουργίες, το TikTok τοποθετείται ως κάτι περισσότερο από μια απλή πλατφόρμα ψυχαγωγίας, με στόχο να γίνει ένας χώρος όπου οι χρήστες αλληλεπιδρούν τακτικά, πέρα από την απλή αποστολή βίντεο TikTok μεταξύ τους. Επιπλέον, οι νέες δυνατότητες φέρνουν την εμπειρία ανταλλαγής μηνυμάτων του TikTok πιο κοντά σε αυτή άλλων δημοφιλών κοινωνικών εφαρμογών και υπηρεσιών.
Με τις φωνητικές σημειώσεις, οι χρήστες μπορούν να ηχογραφούν και να στέλνουν ηχητικά μηνύματα διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων. Η κυκλοφορία της λειτουργίας έρχεται σε μια εποχή που υπηρεσίες όπως το WhatsApp, το Instagram και το Messages της Apple προσφέρουν ήδη τη δυνατότητα αποστολής φωνητικών σημειώσεων σε άλλους μέσω DM.

Είναι λογικό για το TikTok να προσθέσει φωνητικές σημειώσεις στα DM του, ειδικά καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός ανθρώπων, ιδιαίτερα της Γενιάς Z, υιοθετεί αυτό το μέσο επικοινωνίας.
Η λειτουργία θα κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με το TikTok.
Όσον αφορά την κοινή χρήση φωτογραφιών και βίντεο, οι χρήστες μπορούν είτε να τραβήξουν μια φωτογραφία ή ένα βίντεο με την κάμερά τους είτε να επιλέξουν κάποιο από το άλμπουμ της κάμεράς τους για να το μοιραστούν με άλλους. Μπορούν, επίσης, να επιλέξουν να επεξεργαστούν το περιεχόμενο πριν το στείλουν.
Για λόγους ασφάλειας, δεν είναι δυνατόν το πρώτο μήνυμα που στέλνει ένας χρήστης να περιλαμβάνει εικόνα ή βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι, αν κάποιος σας στείλει μήνυμα για πρώτη φορά, δεν μπορεί να επισυνάψει δική του φωτογραφία ή βίντεο -μπορεί μόνο να μοιραστεί περιεχόμενο που υπάρχει ήδη στο TikTok.