Προχωράει με το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας

Το βασικό πλαίσιο των αλλαγών


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
19:47
07/07/2020
Προχωράει με το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας
8
loading

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είχε διάλογο με φορείς της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ενόψει του νέου νομοσχεδίου που θα τεθεί για διαβούλευση τις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα πάντα με το υπουργείο, το νομοσχέδιο αφορά τον εξορθολογισμό διαδικασιών, την εξασφάλιση των δικαιωμάτων όλων των εμπλεκόμενων μερών και τη διασφάλιση ενός σύγχρονου πλαισίου για την ποιοτικότερη δυνατή εκπαίδευση των μαθητών.

Στο πλαίσιο αυτό, στις συναντήσεις της ηγεσίας του υπουργείου και των φορέων, συζητήθηκε η πρόθεση του υπουργείου για ύπαρξη μεγαλύτερης ευελιξίας και αυτονομίας στις ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές αναφορικά με τα εξής:

  • το διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα (επιπλέον του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος)
  • τις πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες και κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με πρόσθετες δυνατότητες για αμειβόμενη απασχόληση εκπαιδευτικών
  • την επιλογή και τον ορισμό διευθυντών και υποδιευθυντών
  • τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας
  • την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας.

«Στόχος μας είναι οι μαθητές να είναι αποδέκτες ποιοτικότερης εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί να λειτουργούν σε ένα πλαίσιο ασφάλειας και δημιουργίας, τα σχολεία να μπορούν να δρουν με περισσότερα εργαλεία και αυτονομία, με σκοπό τη διασφάλιση της ποιότητας.

Μειώνουμε τον κρατικό παρεμβατισμό και ενισχύουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία, διευρύνουμε την ουσιαστική αυτονομία της σχολικής μονάδας, το δικαίωμα της γονεϊκής επιλογής, την ευελιξία, όσον αφορά στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού προσωπικού, σύμφωνα με τις ανάγκες και τη φιλοσοφία του σχολείου». Αυτό δήλωσε μετά το πέρας των συναντήσεων, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως σύμφωνα με το ΑΠΕ - ΜΠΕ.

«Προχωράμε στην απόδοση βαθμών ευελιξίας και αυτονομίας και στο ιδιωτικό σχολείο. Χτίζουμε βήμα-βήμα ένα σχολείο που στοχεύει στην ποιοτικότερη και σφαιρικότερη καλλιέργεια των μαθητών», επεσήμανε η κ. Κεραμέως.

Συνολικά, η ηγεσία του υπουργείου προσκάλεσε στον διάλογο εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας, της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων, του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, του Συλλόγου Ιδιωτικών Μεγάλων και Μικρών Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων Ελλάδος και του Πανελληνίου Συλλόγου Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών.

Από πλευράς υπουργείου, παρούσες ήταν η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, η υφυπουργός, Σοφία Ζαχαράκη και η γενική γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Σίσσυ Γκίκα.

Ωστόσο, η σημερινή συνάντηση με την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας δεν απέφερε αποτελέσματα, αφού οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ αποχώρησαν από το τραπέζι των συνομιλιών.

«Λυπηρό» χαρακτήρισε το γεγονός το υπουργείο. «Με τον τρόπο αυτό (σσ η ΟΙΕΛΕ) στέρησε από τους εκπαιδευτικούς που εκπροσωπεί τη δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις και προτάσεις, να συνεισφέρουν στη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της ιδιωτικής εκπαίδευσης και του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών. Δεν θέλησαν καν να ακούσουν τις θέσεις της ηγεσίας, να συζητήσουν από κοινού για τον ύψιστο στόχο: τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για κάθε μαθητή».

«Η πόρτα του υπουργείου, όμως, είναι πάντοτε ανοιχτή», διαβεβαίωσε το υπουργείο.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

8
σχόλια
  1. avatar ΤΟΤΗΣ

    ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΛΙΤ

  2. avatar xxxxxxx

    Όχι κεντρική Αμερική κεντρικές ΗΠΑ ήθελα να πω

  3. avatar xxxxxxxx

    Η Κεραμέως συνομιλεί μόνο με φορείς της ιδιωτικής παιδείας για τους υπόλοιπους στέλνει τα ματ να συνομιλήσουν για πάρτη της και παιρνάει υπερνομοσχέδια επ\' ευκαιρίας της επιδημίας. Επειδή η παιδεία είναι χοντρή κονόμα σε πολλές χώρες προσπαθεί με κάθε τρόπο φυσικά να βάλει τα πανεπιστήμια σε μια λογική κόστους κέρδους για να τα πουλήσει σε φιλαράκια πάλι. Διαφημίζουν το αγγλικό και το αμερικάνικο μοντέλο αλλά δεν λένε ότι εκεί σπουδάζουν λιγότεροι σε σχέση με την Ελλάδα γιατί δεν έχουν το αντίτιμο και οι περισσότεροι από αυτούς που καταφέρνουν να σπουδάσουν καταλήγουν να ξεκινηνούν την επαγγελματική σταδιοδρομία τους φοτωμένοι με ένα υπέρογκο φοιτητικό δάνειο. Βέβαια από την άλλη σου λένε ότι εκεί σπουδάζουν από όλο τον κόσμο. Γιατί όμως να ενδιαφέρει τον πολίτη της χώρας αυτό αν δεν μπορεί να σπουδάσει ο ίδιος ή τα παιδιά του; Στην κεντρική Αμερική οι μισοί κάτοικοι δεν έχουν καν απολυτήριο λυκείου, αυτό είναι το επιτυχημένο μοντέλο που προωθεί η Κεραμέως.

  4. avatar Τέρμα

    Πόσο τυφλός και κουφός είναι αυτός ο λαός; Όλοι στέλνετε τα παιδιά σας σε ιδιωτικά σχολεία; Τα δημόσια λειτουργούν τέλεια; Ενδιαφέρεται κανείς γι αυτά; Είναι η εθνική μας αρρώστια; Να βλέπεις αλλά να είσαι τυφλός, να ακούς αλλά να είσαι κουφός; ;;;;;

  5. avatar Εκπαιδευτικος

    Μόνο η ιδιωτική εκπαίδευση σας ενδιαφέρει κι αυτή όμως προς το συμφέρον των εργοδοτών όχι προς όφελος των εργαζομένων εκπαιδευτικών! Αυτό το υπουργείο ειναι της παιδειας τελικά;;;;;η των ίδιωτων των πλουσιων των εργοδοτών του ΟΟΣΑ κλπ;;;;κυρία υπουργε κατεβείτε λίγο στο λαό στο δημόσιο σχολείο στο επαρχιακό σχολείο στο απομακρυσμένο νησί είστε υπουργός παιδειας όλης της παιδειας οχι μονο λογια και δηλώσεις πραξεις θέλουμε.

  6. avatar Η παπαδια

    Και οι ιδιωτες

  7. avatar ΥΠΟΥΡΓΟΣ

    ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

  8. avatar Αντισθενης

    Ευχαριστούμε για τις καινοτομίες και τις προσπάθειες στην ιδιωτική παιδεία.
    Στη δημόσια παιδεία που ανήκει και η πλειοψηφία του κόσμου θα γίνει κάτι για αναβάθμιση;
    Η μήπως ο λαός δεν αξίζει παιδείας?

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει