«Να ακυρωθεί και να μη βαθμολογηθεί το θέμα Δ3 των μαθηματικών»

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε ο Κ. Μητσοτάκης


ΕΛΛΑΔΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
13:51
22/05/2013
«Να ακυρωθεί και να μη βαθμολογηθεί το θέμα Δ3 των μαθηματικών»
1
loading

Ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο με την οποία ζητάει να πληροφορηθεί αν το υπουργείο προτίθεται να ακυρώσει το θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Πανελλαδικών Εξετάσεων, έτσι ώστε να μην προσμετρηθεί στη συνολική βαθμολογία των μαθητών, λόγω του ότι έμπειροι μαθηματικοί συνηγορούν ότι το ερώτημα και τα δεδομένα που δόθηκαν ήταν λανθασμένα, κατέθεσε, σήμερα, ο βουλευτής Β’ Αθηνών της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ακολουθεί η ερώτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού:

Ερώτηση

«Προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο

ΘΕΜΑ: Ακύρωση του θέματος Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας»

Σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα με το θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στο οποίο διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι της Δ’ Τάξης Εσπερινών Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων. Όπως δηλώνουν έμπειροι μαθηματικοί, η υπόθεση του ερωτήματος είναι λανθασμένη και τα δεδομένα που δόθηκαν δεν ισχύουν, επομένως η ορθή λύση του προβλήματος είναι αδύνατη. Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να λάβει άμεσα μέτρα και να δώσει οδηγίες στους βαθμολογητές ώστε να ακυρωθεί και να μην βαθμολογηθεί το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και να ζητήσει εξηγήσεις από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων που το επέλεξε. Κατόπιν αυτών,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός Παιδείας

Προτίθεται το Υπουργείο να ακυρώσει το συγκριμένο θέμα ώστε να μην προσμετρηθεί στη συνολική βαθμολογία των μαθητών στα Μαθηματικά;».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Γεωργιος Μακρακης

    Απο την ανακοινωση της επιτροπης εξετασεων:
    "δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος."
    Αυτα που ισχυριζεται η επιτροπη θα πρεπει να διερευνηθουν απο επιτροπη εμπειρογνωμονων, διοτι
    οταν μια συνθηκη ειναι ασυμβατη με τις υπολοιπες το προβλημα απλα δεν εχει λυση, οπως γνωριζουν οι εχοντεσ στοιχειωδη μαθηματικη παιδεια.
    Επισης καλο θα ηταν να διερευνηθει γενικωτερα η ενδεχομενη ανικανοτητα των εμπλεκομενων, και η αναγκη αποπομπης τους διοτι πλητουν το κυρος του θεσμου των πανελλαδικων εξετασεων.
    Τελος δεοντολογικα σωστο, μετα απ' ολα αυτα, θα ηταν η ακαδημαικη και εκπαιδευτικη κοινοτητα να γνωριζει ποιοι ειναι αυτοι που δεν ειναι σε θεση να δωσουν σωστα θεματα στο επιπεδο των μαθηματων λυκειου(υπενθυμιζω οτι την προηγουμενη χρονια υπηρξε προβλημα με το θεμα Φυσικης θετικης κατευθυνσης). Τιθεται ζητημα επιστημονικης ανεπαρκειας.
    Ο Υπουργος Παιδειας ισως θα επρεπε να λαβει θεση.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει