Ένας αγενέστατος πελάτης burgerάδικου στην Αθήνα αποκάλεσε «καθυστερημένο» τον υπάλληλο που ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το burger του, με το εστιατόριο να του απαντάει δημοσίως.

Ο πελάτης πήρε τηλέφωνο το κατάστημα για να παραπονεθεί με τον απαράδεκτο καρακτηρισμό και το burgerάδικο έκανε την ακόλουθη ανάρτηση στα social media: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας ‘’καθυστερημένο’’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό.

Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας».