Ο ετήσιος φοιτητικός διαγωνισμός καινοτομίας Brandstorm, που διοργανώνεται από την L’Oréal επέστρεψε και φέτος προσκαλώντας φοιτητές και αποφοίτους να δοκιμαστούν και να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες με μια κοινή θεματική: Τη μείωση του πλαστικού και τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος

Στο διάστημα των 28 ετών που έχει πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, έχουν συμμετάσχει πάνω από 40.000 φοιτητές από 65 χώρες και έχουν παρουσιαστεί πάνω από 10.000 καινοτομίες.  Σημειώνεται ότι η L’Oréal, κάθε χρόνο προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 εργαζομένους μέσω του διαγωνισμού, καθώς έχει την ευκαιρία να εντοπίσει νέα ταλέντα.

Ο τελικός ψηφιακός διαγωνισμός, συγκεντρώνει όλους τους φιναλίστ από όλο τον κόσμο σε μια εκδήλωση Tech Fair, στην οποία οι διαγωνιζόμενοι παρουσιάζουν τις ιδέες τους σαν start-uppers, ενώπιον μίας παγκόσμιας επιτροπής που αποτελείται από κορυφαία στελέχη της L’Oréal.

Φέτος, ο Κλάδος της εταιρείας που αποτελεί «μέντορα» του θεσμού και ο οποίος θα παρέχει καθοδήγηση στους διαγωνιζόμενους κατά τη διάρκεια του Brandstorm, είναι αυτός των Προϊόντων Ευρείας Διανομής

Εμείς συζητήσαμε με τους μέντορες που βοήθησαν τις ομάδες που προκρίθηκαν στον ελληνικό τελικό για να μάθουμε όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε. Ο ελληνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά την περασμένη εβδομάδα. Η ομάδα LAST DROP – αποτελούμενη από τους Βασίλη Δανιηλίδη, Γιώργο Φουρκιτάκη και Γιώργο Δάιο – ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του διεθνούς φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm, κερδίζοντας μια θέση στο διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο.

Αλαμάνης Κωνσταντίνος: Management Trainee

Ρόλος στο Brandstorm 2020: Buddy. «Ως μέλος της περσινής νικήτριας ομάδας του Brandstorm 2019 μου ανατέθηκε, με μεγάλη μου χαρά, να οριστώ ως buddy στις ομάδες που προκρίθηκαν στον τελικό. Και αυτό διότι έχοντας ζήσει όλη αυτή την εμπειρία ένα χρόνο πριν, μπορώ να αντιληφθώ το πως νοιώθουν οι ομάδες αυτή τη στιγμή, να μοιραστώ μαζί τους χρήσιμα tips που βοήθησαν τη δική μου ομάδα αλλά και εκείνοι να μου εκφράσουν τις δικιές τους απορίες και ανησυχίες».

Για να συμμετέχει κάποιος στο Brandstorm;

Είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να δούμε την μεγάλη εικόνα, να δίνουμε την ανάλογη προσοχή και χρόνο σε πράγματα από τα οποία μπορούμε να ωφεληθούμε. Τι εννοώ με αυτό; Εγώ όταν συμμετείχα σαν φοιτητής 4ου έτους στο διαγωνισμό, όντας συνεπής στις υποχρεώσεις μου, κάποια στιγμή σκέφτηκα το πόσο χρόνο θα διέθετα και τι θα έπρεπε να «θυσιάσω». Πολύ γρήγορα όμως άφησα πίσω τέτοιες σκέψεις γιατί όσο περνάνε τα χρόνια στο πανεπιστήμιο πρέπει να ασχολείσαι με πιο πρακτικά και ουσιαστικά πράγματα. Τι πιο ουσιαστικό λοιπόν από το να ασχοληθείς με ένα business game και να έρθεις σε επαφή, να δώσεις ένα δείγμα από τη δουλειά που μπορείς να κάνεις, σε μια πολυεθνική εταιρία, ενώ τελειώνεις τις σπουδές σου; Μπορεί να μην αρέσει αυτό που θα πω σε πολλούς, αλλά δεν θεωρώ ότι τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα έχουν δημιουργήσει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε να συνδέουν εύκολα και αποτελεσματικά τους απόφοιτους με την αγορά εργασίας. Οπότε ως φοιτητές θα πρέπει να μην περιμένουμε να μας χτυπήσουν την πόρτα αλλά πρέπει να αναζητάμε ερεθίσματα και ευκαιρίες. Στην τελική, κατ’ εμέ, η αξία σου κρίνεται από την αγορά εργασίας και όχι από τον βαθμό του πτυχίου σου ή τη φήμη του πανεπιστημίου σου. Ίσως αυτή η συμμετοχή για κάποιον ή κάποιους, να είναι μόνο η αρχή της γνωριμίας τους με τη L’Oreal.

Ποια είναι κάποια από τα tips που θέλετε να δώσετε στους υποψήφιους;

Νομίζω ότι έχοντας συμμετάσχει πολύ πρόσφατα, μόλις πέρυσι, θα μπορούσα να προτείνω κάποια tips:

  • Teambrainstorming: Το Α και το Ω όταν αφορά τη σύλληψη και τον σχεδιασμό μιας ιδέας, ειδικά στην αρχή. Πιστεύω ότι οι ιδέες τον περισσότερων ομάδων θα έχουν διαμορφωθεί μετά την συμβολή όλων. Κάποιος θα προτείνει κάτι, κάποιος άλλος θα το πάει ένα βήμα πιο πέρα και κάποιος άλλος θα του δώσει μια καινοτόμα πινελιά.
  • Interdisciplinaryteam: Παίρνω τη σκυτάλη από την πάνω συμβουλή για να πω ότι υπάρχει τεράστια προστιθέμενη αξία όταν τα άτομα μιας ομάδας προέρχονται από διαφορετικό εκπαιδευτικό background και έχουν εκτεθεί σε διαφορετικά ερεθίσματα. Αυτού του είδους οι ομάδες έχουν πολλές πιθανότητες να δημιουργήσουν μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση που να είναι και ρεαλιστική και ελκυστική!
  • “Invent the future”: Οι τεχνολογικές αλλαγές που συντελούνται αυτήν την εποχή δεν έχουν προηγούμενο, ο κόσμος που γνώρισαν οι παππούδες και οι γονείς μας, μας φαίνεται ήδη μακρινός. Η γενιά μας θα ζήσει την ενήλικη ζωή της με όλες αυτές τις αλλαγές να συντελούνται παράλληλα και σε συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς. Ακριβώς για αυτό το σκοπό, πρέπει να προσπαθούμε να συλλάβουμε καινοτόμες ιδέες οι οποίες θα έχουν θέση στην εποχή που ζούμε αλλά και στην εποχή που έρχεται. Ιδέες που να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, κάνουν ευκολότερη τη ζωή των καταναλωτών και φυσικά συμβάλλουν στην προσπάθεια να μειωθεί το οικολογικό αποτύπωμα των ανθρώπων στον πλανήτη.

Ποια είναι η άποψη σας για το φετινή θεματική του διαγωνισμού «Τη μείωση του πλαστικού και τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος»

Η κλιματική αλλαγή είναι πιθανόν η μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζει και θα συνεχίζει να αντιμετωπίζει ο κόσμος στο μέλλον, εάν η ευαισθητοποίηση του κόσμου και των εταιριών δεν μετατραπεί σε πράξεις περιορισμού του προβλήματος. Πλέον, έχουμε ξεπεράσει το στάδιο στο οποίο πρέπει να τονιστεί το μέγεθος του προβλήματος, είμαστε στο στάδιο όπου οι συνέπειες είναι υπαρκτές και έχουν άμεση επίδραση στη ζωή μας. Το φετινό θέμα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για ανήσυχους νέους να συνδυάσουν την περιβαλλοντική συνείδηση τους με την δημιουργικότητα τους ώστε να προτείνουν καινοτόμες ιδέες για τον περιορισμό του προβλήματος. Μέσω του θέματος του φετινού διαγωνισμού η L’Oreal δείχνει το δρόμο στην μεγάλη προσπάθεια που καταβάλει για βιώσιμη ανάπτυξη μέσω και του προγράμματος Sharing Beauty With All ώστε να κινητοποιήσει τους νέους.

Elisavet Bereri: Talent Acquisition Manager L’Oréal Hellas & HR Business Partner, Υπεύθυνη για το Brandstorm

Γιατί να συμμετέχει κάποιος στο Brandstorm?

To Brandstorm για τη L’Oreal είναι ένας θεσμός εδώ και 28 χρόνια, αποτελεί τον πρώτο φοιτητικό διαγωνισμό καινοτομίας, και είναι παγκοσμίως το μέσο με το οποίο η L’Oreal διατηρεί ανοιχτή την επικοινωνίας της με το φοιτητικό κοινό. Κάθε χρόνο το Brandstorm καταφέρνει να αλλάζει, να μεταμορφώνεται και να παραμένει σύγχρονο προσφέροντας εμπειρίες που οι φοιτητές θα κληθούν να αντιμετωπίσουν πολύ άμεσα, σε κάθε επαγγελματικό τους βήμα. Οι φοιτητές που συμμετέχουν στο Brandstorm είναι πολύ διαφορετικοί πριν και μετά από αυτό, καθώς μέσω αυτής της εμπειρίας αναπτύσσονται, ωριμάζουν και βελτιώνουν σημαντικά τις δεξιότητές τους. Είτε κερδίσουν στο διαγωνισμό είτε όχι, για τη L’Οreal αποτελούν μέλη μιας πολύ ξεχωριστής κοινότητας αυτής των Brandstormers και αυτό τους ακολουθεί πάντα!

Ποιες είναι οι δυσκολίες που προκύπτουν σε ένα τέτοιο πρότζεκτ και πώς τις αντιμετωπίζετε;

Η μεγαλύτερη δυσκολία του Brandstorm για εμένα, είναι η στιγμή των τελικών που μία ομάδα κερδίζει το εισιτήριο για το Παρίσι ενώ οι άλλες δεν έχουν προκριθεί. Το να καταφέρουμε να βοηθήσουμε τους φοιτητές που δεν προκρίθηκαν, να το διαχειριστούν συναισθηματικά, είναι ίσως το πιο δύσκολο πράγμα. Ταυτιζόμαστε και εμείς μαζί τους, χαιρόμαστε με τις νίκες τους και συναισθανόμαστε τις πρώτες απογοητεύσεις τους. Για να φτάσει κανείς στους τελικούς είναι ήδη άριστος. Η διαχείριση λοιπόν αυτής της πρώτης ενδεχομένως απογοήτευσης δεν είναι εύκολο πράγμα. Αυτό όμως είναι που κάνει το διαγωνισμό τόσο ρεαλιστικό και τον προσομοιάζει με την πραγματικότητα, η οποία πάντα ενέχει επιτυχίες αλλά και απογοητεύσεις. Στη L’Oreal πάρα πολλές φορές προσλαμβάνουμε αποφοίτους που η ομάδα τους δεν προκρίθηκε στους τελικούς, και μάλιστα έχουμε πολλά παραδείγματα συναδέλφων με εξαιρετική πορεία μέσα στον όμιλο. Εκείνη όμως τη στιγμή της ανακοίνωσης του νικητή είναι πραγματικά δύσκολο να μπορέσουμε να το εξηγήσουμε σε όσους δεν προκρίθηκαν, όσο και αν γνωρίζουν όλοι από την αρχή ότι πρόκειται για ένα διαγωνισμό, για ένα «παιχνίδι».

Δήμητρα Πετρίδη: Communications Manager, Κλάδου Καταναλωτικών προϊόντων L’Oréal Hellas, Brandstorm mentor

Ποιο είναι τα κίνητρο σας για τη συμμετοχή σας στο συγκεκριμένο διαγωνισμό με το ρόλο του μέντορα; 

Όσα χρόνια εργάζομαι στην L’Oréal συνήθιζα πάντα να παρακολουθώ τον τελικό του διαγωνισμού, καθώς με ενθουσιάζει η Ιδέα του. Ομάδες φοιτητών με νέα μυαλά, νέες ιδέες, διαφορετικές οπτικές, να έρχονται και να παρουσιάζουν ξεχωριστές και καινοτόμες προτάσεις που σε λίγο καιρό κιόλας μπορούν να εφαρμοστούν, όχι μόνο στην εταιρεία μας αλλά και σε όλη τη βιομηχανία της ομορφιάς.

Αναγνωρίζοντας τη μοναδική ευκαιρία για τους συμμετέχοντες και τις προοπτικές που προσφέρει, δέχθηκα αμέσως το ρόλο του μέντορα για να συμβάλω με το δικό μου τρόπο και να καθοδηγήσω την ομάδα μου.

Σίγουρα έχετε να διδάξετε πολλά στις ομάδες που θα καθοδηγήσετε. Ωστόσο θεωρείτε ότι υπάρχει η δυνατότητα να μάθετε και εσείς μέσα από αυτό;

Μέσα από την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση που είχα με τόσο με τη ομάδα μου όσο και με τις άλλες δυο ομάδες είχα την ευκαιρία να έρθω ακόμα πιο κοντά και να συνεργαστώ με ένα κοινό τόσο δυναμικό, που σε λίγα χρόνια θα βρίσκεται στη θέση μας.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπεις με ένα διαφορετικό τρόπο, εκτός πλαισίων πως θα χειριζόντουσαν τη δουλειά σου.

Επιπλέον, στο φετινό διαγωνισμό, η συμμετοχή φοιτητών με σπουδές  Χημικού, Μηχανικού, Audio & visual arts πραγματικά προσέφερε εξειδικευμένες πληροφορίες και γνώσεις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, καθώς ανακάλυψα τεχνικές λεπτομέρειες για τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος και παρακολούθησα πώς μία ιδέα μπορεί να αποτυπωθεί άριστα μέσα από ένα μόνο video.

Πώς βλεπετε την φετινή θεματική του διαγωνισμού «Τη μείωση του πλαστικού και τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος»

Οι τελευταίες εξελίξεις αναδεικνύουν ίσως περισσότερο από ποτέ ότι ζούμε σε έναν ταχέως εξελισσόμενο κόσμο. Αντιμετωπίζουμε πρωτοφανείς προκλήσεις στη διατήρηση των φυσικών πόρων και στην προστασία του κλίματος για τις μελλοντικές γενιές.

Δουλεύοντας για μια ηγετική μάρκα ομορφιάς μαζικής αγοράς στον κόσμο, έχουμε την ευκαιρία να βοηθήσουμε στη δημιουργία ενός θετικού μέλλοντος οδηγώντας στο δρόμο προς βιώσιμη ομορφιά, δημιουργώντας προϊόντα που σέβονται το περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους μας.

Ο Όμιλος L’Οréal έχει ξεκινήσει από το 2013 το παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας ‘Sharing Beauty with all’, που ενσωματώνει τη δέσμευση για βιωσιμότητα σε όλες τις πτυχές του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων μας.

Φέτος κιόλας, μέσα από την Garnier λανσάρεται το πρώτο καλλυντικό σωληνάριο που αντικαθιστά το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού με ένα βιολογικής προέλευσης και πιστοποιημένο υλικό που μοιάζει με χαρτί.

Αγνή Αναστασίου: NYX PM Brand Manager, Brandstorm mentor

Γιατί να συμμετέχει κάποιος στο Brandstorm?

Μία βασική ερώτηση με τόσες πολλές απαντήσεις! Θεωρώ πως υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αξίζει κάποιος να συμμετέχει στο Brandstorm, στην παρούσα φάση θα σταθώ στους 5 πιο σημαντικούς κατά τη γνώμη μου:

  • Για να συνεργαστεί και να βάλει στην ομάδα του top στελέχη του L’Oréal Group

Καθόλη τη διάρκεια του μοναδικού ταξιδιού του Brandstorm, οι φοιτητές συναντούν & συνεργάζονται με στελέχη του Group από διαφορετικά functions & θέσεις, από το HR σε πρώτη φάση, μέχρι τους μέντορες σε επόμενη φάση που μπορεί να είναι Brand Directors, Communication Managers & Marketing Directors,  όπως ήμασταν φέτος, και φυσικά στους Τελικούς, όπου οι κριτές είναι από τον Γενικό Διευθυντή του Division μέχρι και τον Country Manager και την HR Director. Έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν την ιδέα τους, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με πραγματικά στοιχεία της αγοράς, αλλά και να εξελίξουν τις δεξιότητές τους στις παρουσιάσεις και στις επαφές τους με τα υψηλότερα στελέχη του Group. Φέτος πραγματοποιήσαμε όλες τις συναντήσεις μας μέσω Teams Meetings και ήταν αρκετά διαφορετικά από το να είχαμε την δυνατότητα να βρισκόμαστε live αλλά και πάλι δούλεψε εξαιρετικά χάρη στη θέληση & τη δέσμευση όλων μας!

  • Γιατί το Brandstorm είναι μία Παγκοσμίως αναγνωρισμένη πρόκληση

Με περισσότερους από 40,000 συμμετέχοντες από 65 διαφορετικές χώρες το Brandstorm συνεχίζει να μεγαλώνει κάθε χρόνο! 58 ομάδες θα διαγωνιστούν στους Παγκόσμιους Τελικούς & θα παρουσιάσουν το Project τους στους κριτές. Η συμμετοχή επομένως στο Brandstorm είναι απόλυτα εντυπωσιακή για το CV των φοιτητών, αλλά και μία εμπειρία ζωής!

  • Για τo έπαθλο φυσικά!

Κάθε χρόνο στους τελικούς η νικήτρια ομάδα της κάθε χώρας ταξιδεύει στο Παρίσι & επισκέπτεται αλλά και διαγωνίζεται στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, το οποίο από μόνο του είναι μοναδική εμπειρία! Φέτος τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά, σε κάθε περίπτωση όμως η νικήτρια ομάδα μας, Last Drop Team, θα διαγωνιστεί παγκοσμίως online και θα ζήσει την εμπειρία του να μοιραστεί την ιδέα της με όλους τους νικητές αλλά και με τα top στελέχη του Group Παγκοσμίως! Τέλος, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το 2019 η παγκόσμια νικήτρια ομάδα είχε την ευκαιρία να εργαστεί στο Station F της L’Oréal στο Παρίσι για 3 μήνες, ενώ η εταιρεία παρείχε στα άτομα της ομάδας όλους τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους και την εξατομικευμένη καθοδήγηση για να καταφέρουν να υλοποιήσουν την ιδέα τους.

  • Για να γνωρίσουν τον κόσμο & την κουλτούρα της L’Oréal αλλά και της Ομορφιάς

Μέσω του διαγωνισμού οι φοιτητές ανακαλύπτουν τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε στη L’Oréal, γνωρίζουν βασικά στελέχη της, τη δομή του Group, αλλά και πιθανές ευκαιρίες καριέρες στο Group, ανεξάρτητα από το αν είναι beauty lovers ή digital geeks, καθώς η L’Oréal είναι πέρα από Ηγέτης στον κόσμο της ομορφιάς, και η #1 Beauty Tech εταιρεία στον Κόσμο. Μέσα από αυτή την εμπειρία μπορούν να αισθανθούν αν τους ταιριάζει η κουλτούρα μας, το περιβάλλον αλλά και το σημαντικότερο οι ίδιοι οι άνθρωποι!

  • Για τα επόμενα βήματα της σταδιοδρομία τους

Μετά το πέρας των Εθνικών Τελικών του Brandstorm το HR έρχεται σε επαφή με τα ταλέντα των τριών ομάδων που διαγωνίστηκαν και αρχικά τους δίνεται λεπτομερές feedback με βάση τα points των κριτών και με τον τρόπο αυτό μπορούν να δουλέψουν στα σημεία προς βελτίωση και φυσικά να κάνουν focus στα δυνατά τους σημεία, ενώ παράλληλα συζητούν και πιθανότητες ενδεχόμενης μελλοντικής συνεργασίας. Και αυτό μου δίνει πάσα για την επόμενη εξαιρετική ερώτηση!

Είναι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός και μία αφορμή για την εύρεση και πρόσληψη ταλέντων;

Το Brandstorm είναι ξεκάθαρα μία πηγή εύρεσης και πρόσληψης ταλέντων. Τα στελέχη του Group που εμπλέκονται βρίσκονται στην πλεονεκτική θέση να ανακαλύπτουν και να γνωρίζουν νέα ταλέντα που βρίσκονται ανάμεσα στους φοιτητές που συμμετέχουν και δεν είναι λίγες οι φορές που προσλαμβάνονται από την εταιρεία μετά το πέρας του διαγωνισμού. Ως στέλεχος της L’Oréal τα τελευταία 9 χρόνια, ήμουν στην ευχάριστη θέση να έχω 2 συνεργάτες Ex Brandstormers στην ομάδα μου, που βρίσκονται ακόμα στην εταιρεία & έχουν ήδη χτίσει μία αξιόλογη καριέρα! Και σε κάθε περίπτωση, ο διαγωνισμός αποτελεί και μέσο δικτύωσης των φοιτητών που μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο για το μέλλον τους.

Ποια είναι κάποια από τα tips που θέλετε να δώσετε στους υποψήφιους;

To 1ο tip που έχω να δώσω είναι ‘Go for it!’! Ως φοιτήτρια δυστυχώς δεν συμμετείχα στον διαγωνισμό και στην φετινή μου εμπειρία ως μέντορας θα ήθελα πολύ να γυρίσω πίσω το χρόνο και να συμμετέχω. Επειδή μάλλον δεν είναι εφικτό, καλώ όλους τους φοιτητές να πάρουν το θάρρος, να πιστέψουν στον εαυτό τους & τις δυνατότητές τους γιατί είναι μοναδική εμπειρία & αξίζει!

Το 2ο και τελευταίο tip είναι να χτίσουν μία δυνατή & δεμένη ομάδα οι 3 φοιτητές μαζί, αλλά και συμπεριλαμβανομένου του μέντορα στο δρόμο προς τον τελικό, γιατί όλοι έχουν έναν κοινό στόχο, την απόλαυση του ταξιδιού αυτού & φυσικά τη νίκη!

Μάρος Απόστολος: Marketing & Business Development Manager, Κλάδου Καταναλωτικών προϊόντων L’Oréal Hellas, Brandstorm mentor

Ποιες είναι οι δυσκολίες που προκύπτουν σε ένα τέτοιο πρότζεκτ και πώς τις αντιμετωπίζετε;

H μεγαλύτερη δυσκολία και ταυτόχρονα πρόκληση, είναι να καταφέρουμε να εμπνεύσουμε φοιτητές διαφόρων ειδικοτήτων, να κάνουν team up και παρά το βεβαρυμμένο τους πρόγραμμα, να επενδύσουν ώρες στον διαγωνισμό, να γεννήσουν ιδέες, να πειραματιστούν, να συνεργαστούν. Κάθε χρόνο πλήθος στελεχών της εταιρείας επισκέπτεται πανεπιστημιακά ιδρύματα παρουσιάζοντας το πρόγραμμα στα παιδιά, υποδεχόμαστε επίσης τμήματα και στα κεντρικά μας γραφεία. Αυτή είναι η μαγεία του παιχνιδιού. Να αποτελέσουμε δίαυλο έκφρασης δημιουργικότητας και καινοτομίας, και να μάθουμε κι εμείς μέσα από μία γενιά που τις αξίζει να της δοθούν περισσότερες ευκαιρίες.

Από εκεί και πέρα, φέτος ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά, με την κοινωνική αποστασιοποίηση να μην βοηθά ούτε τις ομάδες ούτε τους μέντορες και τους κριτές, αλλά είμαστε περήφανοι για το πρώτο Digital Brandstorm Event στην χώρα μας! Ο τελικός έγινε μέσα από ένα virtual studio, με την τεχνολογία πραγματικά να καθίσταται αρωγός μας. Όλοι το απολαύσαμε!

Θέλω να μου περιγράψετε το προφίλ των υποψηφίων που θεωρείτε ότι θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον

Δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή επιτυχίας. Κάθε άνθρωπος κομίζει κάτι διαφορετικό, κάτι μοναδικό. Άλλωστε ο σεβασμός στην διαφορετικότητα είναι βασική αξία της L’Oreal. Παράλληλα, κάθε άτομο είναι ένας διαφορετικός κρίκος μία ομάδας αλυσίδας. Που αναδεικνύεται μέσα από αυτή και αναδεικνύει ταυτόχρονα την υπόλοιπη ομάδα.

Προσωπικά θέλω να συνεργάζομαι  με άτομα που έχουν πάθος και μεράκι για αυτό που κάνουν, που βάζουν ψηλά τον πήχη, που αυτοπαρακινούνται διαρκώς, που μετατρέπουν την περιέργειά τους σε άξονες δράσης, που τολμούν, που παίρνουν αποφάσεις, που στοιχειοθετούν τα επιχειρήματά τους, που έχουν άποψη, που τοποθετούν στο επίκεντρο των ενεργειών τους των καταναλωτή, που διαρκώς μαθαίνουν.

Πόσο σημαντική είναι για την επιχειρηματικότητα αυτή η πρωτοβουλία της L’Oreal; 

Το Brandstorm είναι μία πολύ σοβαρή κοιτίδα νεανικής επιχειρηματικότητας στην χώρα μας. Ένα επιπρόσθετο κανάλι διοχέτευσης ταλέντου, ιδεών, επιχειρησιακών μοντέλων και πιθανής υλοποίησής του.

Θέτει τους κανόνες ώστε οι φοιτητές να καταλάβουν πως το επιχειρείν απαιτεί αφοσίωση, πλάνο, λελογισμένο ρίσκο. Βιώνουν όλο το φάσμα ενός Business Plan, μαθαίνοντας πως σχεδιάζουν το USP, τι πόροι απαιτούνται, ποια είναι τα χρηματοοικονομικά του project, τι απόδοση αναμένεται, ποιο κοινό στοχεύουν, πως θα πείσουν για τα ανταγωνίστηκα τους πλεονεκτήματα, πως θα πείσουν επενδυτές ή σπόνσορες, πως θα διαχειριστούν δυσκολίες, πως επιλέγουν συνεργάτες, πως θα διαχειριστούν την αποτυχία. Ουσιαστικά, είναι ένα real life simulation που ακόμα και οι ιδέες που δεν θα υλοποιηθούν, αφήνουν παρακαταθήκη στις ομάδες την τεχνογνωσία.