ΥΠΕΝ: Συνάντηση για τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια

Στόχος είναι η ομαλή ενσωμάτωση των κοινοχρήστων πατινιών στις πόλεις


ΕΛΛΑΔΑ
18:36
27/09/2019
ΥΠΕΝ: Συνάντηση για τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια
2
loading

Με τον διευθυντή Κυβερνητικών Σχέσεων της Lime για Ιταλία και Ελλάδα, Alessio Raccagna, και τον καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας ΕΜΠ, Θάνο Βλαστό, συναντήθηκε σήμερα ο γγ Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, του υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ευθύμιος Μπακογιάννης.

Στόχος της συνάντησης ήταν η ομαλή ενσωμάτωση των κοινοχρήστων πατινιών στις πόλεις της Ελλάδας, στο πλαίσιο της βελτίωσης του αστικού περιβάλλοντος, μέσω της προώθησης της ηλεκτροκίνησης και της βιώσιμης κινητικότητας.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ στη συνάντηση παρευρέθησαν επίσης η σύμβουλος επικοινωνίας της Lime για την Ελλάδα, Στέλλα Τσομώκου, και εξειδικευμένοι συνεργάτες του υπουργείου.

Στη συνάντηση συζητήθηκε ειδικότερα η νέα αυτή μορφή μετακίνησης ως μέσου για τη μείωση της ρύπανσης, του αστικού θορύβου και βελτίωσης της υγείας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Βασικό ζητούμενο είναι η ενσωμάτωση των πατινιών στον δημόσιο χώρο με τρόπο τέτοιο, ώστε να υποκαθιστούν μέρος της κυκλοφορίας με συμβατικά ΙΧ και μοτοσικλέτες, και παράλληλα να μη θίγουν τις ευάλωτες ομάδες χρηστών του χώρου (πεζοί, ΑΜΕΑ, ηλικιωμένοι, παιδιά κ.ά.).

Οι εκπρόσωποι της Lime συμφώνησαν να παραχωρήσουν αναλυτικά τα στοιχεία χρήσης των οχημάτων τους, τις δημοφιλείς διαδρομές και τις δημοφιλείς αφετηρίες και προορισμούς, ώστε να εξαχθούν κρίσιμα συμπεράσματα για το ρόλο τους στις καθημερινές μετακινήσεις στις πόλεις όπου δραστηριοποιούνται.

Μετά τη συνάντηση ο κ. Μπακογιάννης δήλωσε: «Το 25% της αέριας ρύπανσης στις πόλεις μας προέρχεται από τις μεταφορές. Το αστικό περιβάλλον δέχεται διαρκείς πιέσεις σε επίπεδο χώρου, έχουμε δηλαδή κορεσμό από τα οχήματα, ενώ παράλληλα έχουμε υποβάθμιση της δημόσιας υγείας και της ποιότητας ζωής, λόγω των παραδοσιακών μας μετακινήσεων και της εξάρτησης από το αυτοκίνητο. Στόχος του ΥΠΕΝ είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής και η αναβάθμιση του χώρου ως τόπου κοινωνικού, δυναμικού και ζωντανού. Τα ηλεκτρικά πατίνια ήρθαν αιφνιδιαστικά στις κορεσμένες κυκλοφοριακά πόλεις του κόσμου για να αποτελέσουν μία βιώσιμη εναλλακτική σε μικρού μήκους διαδρομές, ένα ήπιο μέσο μετακίνησης που δεν ρυπαίνει και δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο. Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να εξετάσω τον τρόπο εισαγωγής τους στις πόλεις και ειδικότερα στο δημόσιο χώρο και να δημιουργήσουμε μαζί με όλους τους συναρμόδιους φορείς τις συνθήκες εκείνες που θα αναβαθμίσουν τις πόλεις μας, ώστε να σταθούν αντάξια στο ύψος των ευρωπαϊκών πράσινων και βιώσιμων πόλεων».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar falcon

    Η Αθήνα και το κέντρο της δεν έχει περιθώρια για πατίνια και ποδήλατα ετσι οπως ειναι σήμερα. Άλλες Ελληνικές πολεις ίσως. Αυτο γιατι υπάρχει βασικη έλλειψη στα έξης:
    1) Ποδηλατόδρομοι
    2) Παιδεία- Κουλτούρα-Κυκλοφοριακη αγωγή (μεταξύ ποδηλατών- δικυκλιστών και οδηγών αυτοκινήτων).

    Το (1) πες λύνεται (κανεις δρομους αποκλειστικά ποδηλατοδρομους και πεζοδρομους, απαγορεύεις αυτοκινητα στο κεντρο). Το (2) θα πάρει καναν αιώνα. Μετά μιλάμε για πατινια κ ποδήλατα. Προς το παρων ειναι μια πολη μονο για μηχανές κ αυτοκίνητα. Ουτε καν για πεζους.

  2. avatar Ο αντικαταναλωτικος

    Ότι σας υπαγορεύουν τα κυκλώματα και τα συμφέροντα.Οταν σας μαυλισουν τρέχετε.Σφαιρες.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει