Εικόνες από τον πρώτο έτοιμο σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης

Δείτε τις φωτογραφίες και το βίντεο


ΕΛΛΑΔΑ
13:13
28/12/2018
Εικόνες από τον πρώτο έτοιμο σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης
18
loading

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την αυριανή εκδήλωση στον σταθμό Σιντριβάνι - Έκθεση του Μετρό Θεσσαλονίκης, στην οποία το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά τον πρώτο ολοκληρωμένο σταθμό.

Του ανταποκριτή μας από το thestival.gr στη Θεσσαλονίκη

Όπως σημείωσε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, «επιλέξαμε έναν σταθμό, αυτόν τον σταθμό, να τον φέρουμε στην τελική και ολοκληρωμένη μορφή για να λειτουργήσει σαν σταθμός αναφοράς, να είναι δηλαδή ένας σταθμός όπου ο καθένας θα μπορεί να δει πώς θα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης δύο χρόνια μετά, οπότε και θα λειτουργήσει».

Στον σταθμό του μετρό στο Σιντριβάνι, πέρα από τα δάπεδα που είναι έτοιμα, υπάρχουν επίσης κυλιόμενες σκάλες που λειτουργούν, ασανσέρ, ενώ ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να κατέβει μέχρι την αποβάθρα και να δει τις σήραγγες οι οποίες συνδέουν το ένα άκρο της πόλης με το άλλο.

«Είναι ένας σταθμός ο οποίος βρίσκεται πραγματικά στην τελική του μορφή», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος.

Σε ό,τι αφορά την αυριανή εκδήλωση, ο αριθμός των ατόμων που θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τον πρώτο ολοκληρωμένο σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι περιορισμένος για λόγους ασφαλείας, με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό να σημειώνει πως οι θέσεις έχουν ήδη εξαντληθεί.

Στην αυριανή εκδήλωση το κοινό θα ψυχαγωγήσει με τη μουσική του το συγκρότημα «Φορτίσιμο», το οποίο αποτελείται από τέσσερις βιολονίστριες.

Το «παρών» αναμένεται να δώσει ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, με τον κ. Μυλόπουλο να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να παρευρεθεί και ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, αφού -όπως σημείωσε- έχει προσκληθεί.

Στο 67% της ολοκλήρωσής του το έργο

Ο σταθμός «Σιντριβάνι» του Μετρό Θεσσαλονίκης αποτελείται από τέσσερα επίπεδα. Στο πρώτο επίπεδο βρίσκονται τα εκδοτήρια, όπου το επιβατικό κοινό θα μπορεί να προμηθεύεται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, όπως τόνισε ο κ. Μυλόπουλος, προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιήσει το μετρό.

Στο τέταρτο επίπεδο, το οποίο βρίσκεται σε βάθος 25 μέτρων από την επιφάνεια της γης, βρίσκονται οι δίδυμες σήραγγες μέσω των οποίων θα «ταξιδεύει το μετρό», καθώς επίσης και αποβάθρα στην οποία θα αναμένει το κοινό.

Στην πρώτη φάση του το μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να μεταφέρει περίπου 300.000 κόσμο, κάτι που σημαίνει πως ένας στους τρεις Θεσσαλονικείς θα μπορεί να μετακινείται με αυτό.

Αυτήν τη στιγμή, το έργο -σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό- βρίσκεται στο 67% της ολοκλήρωσής του. Την άνοιξη του 2019 αναμένεται να φτάσουν οι πρώτοι συρμοί του μετρό ενώ η δοκιμαστική λειτουργία του, που θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του ίδιου έτους θα έχει διάρκεια ενός έτους, καθώς το σύστημα είναι αυτόνομο και θα πρέπει να διασφαλιστεί πως θα είναι απόλυτα ασφαλές για τους επιβάτες.

Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, η κανονική λειτουργία της βασικής γραμμής του μετρό, πλην του σταθμού «Βενιζέλου», θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020 και θα εκτελεί το δρομολόγιο από τη Νέα Ελβετία μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, ενώ μέσα στο 2021 θα γίνει και η ένταξη της επέκτασης προς Καλαμαριά.

Κάνοντας ένα μικρό σχόλιο αναφορικά με την ολοκλήρωση του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Μυλόπουλος σχολίασε πως «μας αφήνει τη γεύση της διάψευσης του ανέκδοτου», τονίζοντας πως οι Θεσσαλονικείς έχουν πικραθεί και ταλαιπωρηθεί πολύ από αυτή την ιστορία.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

18
σχόλια
  1. avatar ΚΣ2457

    ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ,ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..

  2. avatar Κάτοικος Γερμανίας

    Όμορφο φαίνεται αλλά δεν πιστεύω να κρατήσει πάνω από μήνα. Μόλις μπούν οι «μάγκες» και αρχίσουν να σπάνε και να βάφουν παντού, τότε θα αποδειχθεί για μια ακόμη φορά τι λαός είμαστε. Μου αρέσει που κλαιγόμαστε για ονομασίες και πολιτισμούς. Ποια είναι η διαφορα; Παρακαλω τους συντάκτες να κάνουν προετοιμασία για το επόμενο άρθρο, «το χθες και το σήμερα» (του σταθμού)..

    1. avatar τριαλαρο

      επίσης κάτοικος γερμανίας.
      Απεναντίας αν πας προς αθήνα μεριά, τόσα χρόνια είναι οι σταθμοί ούτε ένας γραμμένος. Στο σύνταγμα και σε έναν άλλον σταθμό πλήρωσαν για να κάνουν κάποιους τοίχους με γκράφιτι, πολύ ωραία κατά την γνώμη μου, και μάλιστα ένα από αυτά συγκαταλέχθηκε στα καλύτερα γκραφιτι στον κόσμο.

  3. avatar Εμού

    Πολύ κοντά στην τρύπα του Κούβελα ο σταθμός του μετρό, χωρίς μετρό...
    Ας ανοίγετε κανέναν άλλο πρώτα, για τους συνειρμούς.

  4. avatar Sitof

    ΟΤΑΝ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΠΡΕΥ ΤΑ ΣΦΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ.

  5. avatar Γουρλωματης

    Εχουμε.2.χρονια.ακομα.να.το.δουμε.πρωτα

  6. avatar Πάνος τουμπα

    Το 2011 θα τελείωνε... Από τότε στην Αθήνα εγιναν4 καινούργιες διαδρομές. Ολοι για την Αθήνα δουλεύετε

    1. avatar tzafar1

      Χαλλλλάρωσε ρε φιλαράκι. Τους ίδιους ρυθμούς έχει η Αθήνα με την Θεσσαλλλλλλονίκη ;

  7. avatar γιωργο

    ωραίο το μετρο της αθηνας αλλα της θεσ/κης δε υπάρχει...!!

  8. avatar Η διαφορά είναι στη μίζα

    Με τις κυβερνήσεις της Νουδούλας και του ΠΑΣΟΚ όλα τα έργα βάδιζαν με ρυθμούς χελώνας! Οι κυβερνώντες έπαιρναν μίζες, για να κάνουν επανακοστολογήσεις των έργων προς τα πάνω. Εις βάρος της τσέπης και της σωματικής ακεραιότητας των οδηγών. Όσο για το Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν το πιο σύντομο ανέκδοτο για τα καρντάσια.
    Η παρούσα κυβέρνηση ολοκλήρωσε και παρέδωσε σε ενάμιση χρόνο όλα τα μεγάλα έργα!
    Προς όφελος των Ελλήνων που μετρούσαν χιλιάδες νεκρούς και σακατεμένους! Όσο για το Μετρό Θεσσαλονίκης προχωράει με ταχείς ρυθμούς!

    1. avatar Εκλογες σε λιγο

      Δεν παίρνει μίζες μας γράφεις...!!Για αυτο κ αυξάνει τα διόδια η κυβερνηση που στηριζε τους δεν πληρώνω???
      Και τι ακριβώς ολοκλήρωσε?
      Τι ακριβώς εγκαινιάζει?
      Εκλογές σε λίγο κ εγκαινιάζουμε σταθμούς μετρό χωρις να υπάρχει μετρό

  9. avatar Υαν

    Μετρό ξαναμετρω. Σε 2 χρόνια αν όλα είναι οκ πόσοι σταθμοί προβλεπεται ότι θα λειτουργήσουν?

  10. avatar Μακεδονία

    Πολύ όμορφο . Βέβαια μέχρι να μπουν οι αναρχες και να αρχίσουν να καταστρέφουν.....

  11. avatar Λευτέρης1983

    Τι εισιτήριο πληρώνεις για να πας από τον σταθμό Σιντριβάνι στο σταθμό Σιντριβάνι; Να υποθέσω ότι έχει και βαγόνι που πηγαίνει μπρος-πίσω μερικά μέτρα και σε πηγαίνει από την αφετηρία στον τερματικό σταθμό που είναι ο ίδιος σταθμός.

  12. avatar fire40

    Τα έργα ανήκουν στο λαό που τα πληρώνει! Απαγορεύεται επί ποινής θανάτου η οικειοποίηση τους από οποιονδήποτε άθλιο πολιτικό. Οι αποφάσεις και ο χρόνος υλοποίησης τους αφορούν το κράτος και είναι θέμα επιτακτικής ανάγκης η προτεραιότητα τους. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να τα καθυστερήσει για λόγους μικροπολιτικής. Το όφελος είναι συνολικό και έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη!

    1. avatar Axxx

      Τέτοια μυαλά καρπούζια σαν τα δικά σου και του αυγουλομάτη, θέλουν να κυβερνήσουν.

    2. avatar Ετσι σε βολευει να λες?

      Ο λαος ας προσεχει τις επιλογες του
      Γιατι αλλοι κλεβουν τα λεφτα του και τα κανουν παλατακια και offshore
      και αλλοι οπως ο Συριζα τα κανουν εργα οπως το μετρο της Θεσσαλονίκης

      1. avatar Τι λέει;

        Εδώ γελάμε!!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει