Ο κάθε στόχος για να επιτευχθεί χρειάζεται συνεργασία και προσπάθεια. Σκεφτείτε την επιχείρησή σας σαν μία ομάδα, στην οποία εσείς είστε ο προπονητής και το προσωπικό – παλιό και νέο – είναι οι παίκτες. Για να έχετε μία καλή σεζόν χρειάζεται πρόγραμμα, καθοδήγηση και σκληρή δουλειά. Φυσικά, εσείς ως προπονητής – ιδιοκτήτης πρέπει να μανατζάρετε την ομάδα και να της δώσετε ώθηση και κίνητρο. Με άλλα λόγια να την εκπαιδεύσετε. Σε μία επιχείρηση που ανήκει στο χώρο της εστίασης και της διασκέδασης, οι υπάλληλοι παίζουν καθοριστικό ρόλο για την πορεία της, καθώς έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες. Όλο το προσωπικό «της πρώτης γραμμής», από το σερβιτόρο στο άτομο που είναι στην υποδοχή, είναι ο αντιπρόσωπός σας στους πελάτες. Εφόσον πρεσβεύει τη φιλοσοφία του καταστήματος στον πελάτη, είναι εύκολα κατανοητό πώς η εκπαίδευσή του είναι απαραίτητη. Ο κάθε υπάλληλός που μιλάει με τους πελάτες, μπορεί να συμβάλλει στην καλή εικόνα της επιχείρησης, στην επιτυχία ή ακόμα και στην αποτυχία της. Διαβάστε το θέμα στο supply.gr