Η Επιτροπή Women in Business (WIB) του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου διοργάνωσε το δεύτερο σεμινάριο/workshop της σειράς Personal Branding, με θέμα «The Brand Called You – Creating Impact & Influence», στις 15 Μαρτίου 2011, στο ξενοδοχείο Hilton.

Την εκδήλωση άνοιξε η Πρόεδρος της Επιτροπής WIB του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Γεωργία Καρτσάνη, επισημαίνοντας ότι «η επιτυχία της καριέρας σας θα έλθει από την βαθιά κατανόηση των μοναδικών σας ταλέντων, γνώσεων και εμπειριών που μπορούν να προσφέρουν αξία στους πελάτες σας, την εταιρία σας και την κοινωνία σας – είναι αυτά που διαμορφώνουν τη μοναδική υπόσχεση της προσωπικής σας ταυτότητας και φήμης σας ως επαγγελματίες».

Στόχος του σεμιναρίου είναι να ενισχύσει και να ενδυναμώσει την «προσωπική επαγγελματική εικόνα» των στελεχών επιχειρήσεων, προκειμένου να ξεχωρίζουν, να επηρεάζουν μέσω της επικοινωνίας τους και να έχουν το προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.

Το θέμα του 2ο σεμιναρίου ήταν η «λεκτική και η μη λεκτική επικοινωνία» και το πως μπορεί να αναπτυχθεί αποτελεσματικά η «επικοινωνιακή ευφυΐα» (communication intelligence).

Η κεντρική ομιλήτρια της εκδήλωσης κα. Nicola Murray, σύμβουλος με διεθνή εμπειρία στα θέματα Interpersonal Impact, μέσα από παραδείγματα, δημιούργησε ένα εποικοδομητικό διάλογο, ώστε να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για το personal branding.

Αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της πρώτης εντύπωσης η οποία καθορίζει την περαιτέρω επικοινωνία και τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να χειριστούμε τον τόνο της φωνής μας και τα μη ελεγχόμενα μηνύματα που εκπέμπουμε με τη γλώσσα του σώματος.

Ανέλυσε τα μοντέλα επικοινωνίας (κοινωνικά και επαγγελματικά) και με τη συμμετοχή του ακροατηρίου πραγματοποιήθηκαν ασκήσεις σε φωνητικές και ακουστικές ικανότητες.

Παρομοίασε τη φωνή με «μουσικό όργανο» και την κίνηση του σώματος με «χορό», τονίζοντας τη σπουδαιότητα αυτού του συνδυασμού για μια επιτυχημένη επικοινωνία και συνεπώς επαγγελματική πορεία.

Στη συνέχεια, ακολούθησαν δύο παράλληλα workshops:

Στο σεμινάριο/εργαστήριο με θέμα «The Art of Public Speaking», η Master Coach της SARGIA Partners, Μαρία Δήμου, επεσήμανε τη σημαντικότητα του public speaking στη διαμόρφωση του personal branding και πώς μπορεί κανείς να επηρεάσει το κοινό του μέσω μιας σωστά προετοιμασμένης ομιλίας.

Η βαθιά γνώση του θέματος, η αυθεντικότητα, ο ενθουσιασμός για το θέμα, η θέληση για επικοινωνία, η έλλειψη μιμιτισμού και η τέχνη της ανάγνωσης του κοινού, παρουσιάστηκαν σε στελέχη από διάφορους τομείς της αγοράς.

Τα στελέχη που συμμετείχαν στη συζήτηση/παρουσίαση, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να ανακαλύψουν πώς μπορεί κανείς να γίνει ένας συναρπαστικός ομιλητής/ομιλήτρια, χρησιμοποιώντας απλά, αλλά πολύ χρήσιμα εργαλεία και μικρά μυστικά.

Στο σεμινάριο/εργαστήριο με θέμα «The Science of Influence», o αντιπρόεδρος της CEO Clubs Greece, Γιάννη Κώτης, ανέλυσε τη σπουδαιότητα της επιρροής στην προσωπική αλλά και την επαγγελματική ζωή του κάθε ενός, επεσήμανε την άμεση σύνδεσή της με την Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence) και τον καθοριστικό ρόλο που παίζει στην διαμόρφωση του «Ηγέτη».

Τα στελέχη που συμμετείχαν στο workshop είχαν την δυνατότητα συμπληρώνοντας ένα τεστ να εντοπίσουν το δικό τους προσωπικό προφίλ με το οποίο επηρεάζουν το περιβάλλον τους. Στη συνέχεια παρουσιάσθηκαν στους συμμετέχοντες οι συμπεριφορές κλειδιά και η μέθοδος που πρέπει να εφαρμόζεται ώστε να αναπτυχθεί η ικανότητα επιρροής του κάθε ένα με παραδείγματα μεγάλων «Ηγετών» αλλά και αναφορά στις πάντα επίκαιρες ρήσεις του Αριστοτέλη.