Το Netflix μπορεί να άνοιξε το δρόμο για τη συμμετοχή των συνδρομητικών υπηρεσιών στα Όσκαρ, όμως η Disney κατάφερε να το εξοστρακίσει από την κορυφή μετά από τρία χρόνια, καθώς συγκέντρωσε περισσότερες υποψηφιότητες. Η διάσημη συνδρομητική υπηρεσία μπορεί να έχει επενδύσει πολλά κεφάλαια για να κατακτήσει τον χώρο του κινηματογράφου, αλλά φέτος δύο παράγοντες φέρεται να στέρησαν την πρωτιά.

Όπως αναφέρουν οι New York Times, οι ταινίες «White Noise» και «Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths» δεν κέρδισαν κοινό και κριτικούς, κάτι που στοίχησε αρκετά στην πλατφόρμα. Έπειτα, το γεγονός ότι επένδυσε σε ταινίες που έκαναν μεν αίσθηση, αλλά δεν έκοψαν εισιτήρια, όπως οι mainstream ανταγωνιστές τους, φέρεται να είναι ο δεύτερος κρίσιμος παράγοντας.

Το Netflix λοιπόν, αντί για 27 υποψηφιότητες που είχε πέρυσι, φέτος συγκέντρωσε 16, με το «All Quiet on the Western Front» να πρωτοστατεί, ενώ ακολουθούν τα «Pinocchio» και «The Sea Beast» του Guillermo del Toro στην κατηγορία καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων.

Επιπλέον, το «Glass Onion: A Knives Out Mystery» είναι υποψήφιο για καλύτερο σενάριο, ενώ η Ana de Armas διεκδικεί αγαλματίδιο στην κατηγορία καλύτερης ηθοποιού, για την ερμηνεία της ως Marilyn Monroe στο «Blonde».

Αντιθέτως, η Disney συγκέντρωσε 22 υποψηφιότητες, αφού βρίσκεται πίσω από στούντιο που κυκλοφόρησαν ταινίες, οι οποίες έκοψαν πολλά εισιτήρια, σαν το «Black Panther: Wakanda Forever», ανεξάρτητα από το εάν πήραν κακές κριτικές, όπως το «Avatar: The Way of Water».

Με βάση αυτές τις ταινίες, το «The Banshees of Inisherin», την ταινία κινουμένων σχεδίων «Turning Red» της Pixar και την ταινία εξερεύνησης ηφαιστείων «Fire of Love» (National Geographic), μπόρεσε να ξεπεράσει το Netflix στις υποψηφιότητες.