Το 2019 ήταν μία ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για την Audi, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στη χώρα μας, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 51% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Με συνολικά 4.020 ταξινομήσεις (σε μία αγορά που το 2019 κινήθηκε αυξητικά σε ποσοστό 10,3%), η επίδοση της γερμανικής μάρκας αντιπροσωπεύει με διαφορά την μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.

Μεγάλο μέρος της επίδοσης αυτής στην Ελλάδα οφείλεται στο επιτυχημένο λανσάρισμα των ολοκαίνουργιων A1 και Q3. To Α1, με 622 πωλήσεις την χρονιά που πέρασε έβαλε ξανά την Audi δυναμικά στην κατηγορία των compact sportback μοντέλων.

Εξαιρετική ήταν η παρουσία όλης της σειράς Q, δείγμα πως το “quattro” συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα brand-θρύλους της παγκόσμιας αυτοκίνησης, με μεγάλη απήχηση στους λάτρεις των τεσσάρων τροχών και στην Ελλάδα. Αναμενόμενα, το Q2, ως το εισαγωγικό της γκάμας αποδείχθηκε το πιο δημοφιλές στη σειρά Q με 1.008 πωλήσεις με το νέο Q3 να σημειώνει 945, με τα Q5, Q7 και Q8 να ακολουθούν.

Εντυπωσιακή ήταν και η επίδοση της μάρκας στην αγορά των εταιρικών πωλήσεων, καθώς οι 2.836 ταξινομήσεις της χάρισαν την πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό.

Σε διεθνές επίπεδο, η πώληση μέσα στο 2019 περίπου 1.845.550 αυτοκινήτων, αντιστοιχεί σε αύξηση 1,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Στην Κίνα, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά σήμερα, η Audi σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων με 690.083 οχήματα (+ 4,1%).

Στις Η.Π.Α., μετά από μία χρονιά ρεκόρ το 2018, σημείωσε νέα αύξηση κατά 0,4%, με τις πωλήσεις στα 224.111 αυτοκίνητα, με αιχμή του δόρατος τα μεγάλα μοντέλα της. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2019, ένα στα τρία Q8 παγκοσμίως, παραδόθηκε σε πελάτη στις Η.Π.Α.. Αντίστοιχη ήταν η επιτυχία και στην Ευρώπη, με αύξηση κατά 3,5%, στις περίπου 769.650 μονάδες ενώ στη Γερμανία, «πατρίδα» της φίρμας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,3% (271.613 αυτοκίνητα).

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η αύξηση πωλήσεων κατά 46,2%, σε παγκόσμιο επίπεδο, των μεγάλων SUV της μάρκας. Αυτό οφείλεται και στις θετικές επιδόσεις των e-tron και Q8, παρόλο που τα μοντέλα δεν ήταν διαθέσιμα από την αρχή του έτους. Το e-tron ξεκίνησε τις πωλήσεις του στην Ευρώπη τον Μάρτιο, λανσαρίστηκε στη Βόρεια Αμερική αρχές του καλοκαιριού ενώ εισάγεται στην Κίνα από το Νοέμβριο.