Για τη Skoda Motorsport, ο μαραθώνιος που ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο στο κοσμοπολίτικο Monte-Carlo, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική όσο και καθολική επιτυχία, στο μικτό ράλι Καταλονίας, αφού ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς στην Αυστραλία δεν πραγματοποιήθηκε λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών που εξελίσσονταν στην περιοχή του αγώνα.

Μετά την πρόωρη εξασφάλιση του τίτλου των Οδηγών της νέας κατηγορίας WRC 2 Pro, από τους Φινλανδούς Kalle Rovanperä και Jonne Halttunen με Fabia R5 evo, στο Rally Wales GB, η τσέχικη ομάδα έκανε το νταμπλ στην Καταλονία, κερδίζοντας επίσης τον τίτλο στους κατασκευαστές στη WRC 2 Pro για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2019.

Παράλληλα  το πλήρωμα των Γάλλων Pierre-Louis Loubet και Vincent Landais, επίσης με Fabia R5 evo, κέρδισε το πρωτάθλημα WRC 2 για ιδιωτικές ομάδες, μέσα από το πρόγραμμα ιδιωτών πελατών της μάρκας.

Την ίδια στιγμή, οι Βρετανοί Chris Ingram και Ross Whittock κατέκτησαν με Fabia R5 evo το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, το γνωστό μας ERC, ολοκληρώνοντας θριαμβευτικά το 2019, στην καλύτερη χρονιά που είχε η Τσέχικη εταιρία στη μακρόχρονη εμπλοκή της με το Motorsport.

Όμως, λίγες ημέρες μετά, ο επικεφαλής της Skoda Motorsport Michal Hrabánek, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Αποστολή εξετελέσθη. Επιτύχαμε κάθε στόχο που θέσαμε για το 2019. Δημιουργήσαμε και παραδώσαμε στην αγορά τη νέα Fabia R5 evo, ο Kalle και ο Jonne πήραν τους τίτλους οδηγών και συνοδηγών στη WRC 2 Pro και πέρα ​​από, αυτό εξασφάλισαν μαζί με τον Jan (Kopecky) τους απαραίτητους βαθμούς για να κερδίσουμε και τον τίτλο των κατασκευαστών στην ίδια κατηγορία. Είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που είδα πόσο επιτυχημένοι είναι οι πελάτες μας και ότι οι Pierre-Louis Loubet και Vincent Landais κέρδισαν τον τίτλο στην κατηγορία WRC 2 για ιδιωτικές ομάδες με το αυτοκίνητό μας που κατασκευάζουμε στο Mlada Boleslav.

Αυτή ακριβώς η επιτυχία αλλά και οι πολυάριθμοι τίτλοι που κέρδισαν σε τοπικό επίπεδο οι πελάτες μας – περισσότερες από 300 Fabia R5 evo έχουν πουληθεί σε ιδιώτες αγωνιζόμενους – θέτουν τον πρωταρχικό στόχο μας για το 2020. Η υποστήριξή τους για συνέχιση των επιτυχιών με αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο, θα είναι η μεγάλη μας προτεραιότητα τη νέα χρονιά».

Με λίγα λόγια, ο κ. Hrabánek, δήλωσε ότι, ήρθαμε, κερδίσαμε, φεύγουμε, αφήνοντας ακόμα πιο φτωχό (μετά και την αποχώρηση της Citroen) το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και ο προμότερ του WRC κάτι θα πρέπει να κάνει προκειμένου να μην μαραζώσει η πλέον ιστορική μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.