Η Seat εμφάνισε την «ηλεκτρικό» της χαρακτήρα στη Φρανκφούρτη

Παρουσιάζεται στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου με Mii electric & plug-in hybrid Tarraco


AUTO
13:32
11/09/2019
Η Seat εμφάνισε την «ηλεκτρικό» της χαρακτήρα στη Φρανκφούρτη
3
loading

Η Seat βρίσκεται στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με έμφαση στα ηλεκτρικά της μοντέλα. Μετά την ανακοίνωση του Mii electric και του elBorn, των δύο πρώτων πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, η Cupra παρουσιάζει στη φετινή ΙΑΑ το νέο της concept car Tavascan.

Το «παρών» δίνει επίσης το νέο Tarraco FR PHEV, το πρώτο υβριδικό plug-in ηλεκτρικό SUV της μάρκας και το τέταρτο ηλεκτρικό μοντέλο των έξι που ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει μέχρι το 2021.

Μετά το Cupra Formentor, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε ειδικά για τη μάρκα, εξοπλισμένο με υβριδικό κινητήρα και προγραμματισμένο για κυκλοφορία στην αγορά το προσεχές έτος, το Tavascan concept car είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της μάρκας το οποίο αναπτύχθηκε στην νέα πλατφόρμα MEB.

Το νέο Tavascan και το Tarraco FR PHEV είναι δύο βήματα προς την ηλεκτρική «επίθεση» κινητικότητας. Το concept car της Cupra συνδυάζει την στιβαρότητα ενός SUV με το sportiness ενός coupe, σχεδιασμένο με τα υψηλότερα πρότυπα της πολυτέλειας, της κομψότητας και του σχεδιασμού που ξεχωρίζουν τη μάρκα. Στον χώρο αποσκευών ενσωματώνει το Concept Cupra eXS kickScooter, ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση.

Επιπλέον, το νέο Tarraco θα είναι πλέον διαθέσιμο σε έκδοση με υβριδικό κινητήρα και εξοπλισμό FR, με αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία για πάνω από 50 χιλιόμετρα και εκπομπές κάτω των 50 γρ./χλμ. Παρέχοντας 245 ίππους χάρη στον βενζινοκινητήρα 150 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, το PHEV είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην γκάμα Tarraco.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    "το νέο Tarraco FR PHEV, το πρώτο υβριδικό plug-in ηλεκτρικό SUV της μάρκας". Άποψή μου είναι ότι διαπράττει λάθος η Seat εδώ πέρα. Δύο χαρακτηριστικά που έφτασαν στο ζενίθ τους και τώρα έχει αρχίσει η αντίστροφη πορεία. Plug in και SUV. Το πρώτο ήταν ενδιάμεσο βήμα με εντελώς αμφίβολο αποτέλεσμα σαν πράσινη τεχνολογία και το δεύτερο χαρακτηριστικό ήταν μόδα και φαίνεται να περνάει. Έμαθα ότι άρχισαν να δημιουργούνται δράσεις από περιβαλλοντικά κινήματα στη Γερμανία για την απαγόρευσή τους σε πόλεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι πιο ενεργοβόρα, κι ως εκ τούτου αντιπεριβαλλοντικά, αλλά και πολύ πιο θανατηφόρα για τους πεζούς. Το πρόβλημα είναι ότι όσοι έχουν χαμηλό αυτοκίνητο περιορίζεται το οπτικό τους πεδίο και κινδυνεύουν περισσότερο σε μια πιθανή σύγκρουση με SUV. Οπότε γίνονται κι αυτοί υποψήφιοι αγοραστές SUV. Οι πεζοί όμως δεν γίνεται να ψηλώσουν. Τέλος, η αίσθηση ασφάλειας που προσφέρουν κάνουν τους οδηγούς τους να οδηγούν με μεγαλύτερο ρίσκο με τα ανάλογα αποτελέσματα.

  2. avatar Kos g2

    Τα ηλεκτρικά είναι μόνο για τους πλούσιους μέχρι τωρα

    1. avatar Giorgis

      Και για τους επαγγελματίες. Ανάρπαστα έχουν γίνει σαν ταξί γιατί κοστίζουν πολύ λιγότερο στη χρήση.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει