H τσέχικη εταιρεία παρουσιάζει στη Φρανκφούρτη τον προπομπό του έκτου της μοντέλου, αυτή τη φορά προσανατολισμένου στο μικρομεσαίο χώρο, που θα κλείσει το «χάσμα» που υπάρχει στη γκάμα της ανάμεσα στο Fabia και στο Octavia.

Το «MissionL», όπως είναι το όνομα του concept, βρίσκεται στην τελική σχεδόν μορφή του μοντέλου παραγωγής. Προέρχεται και αυτό με τη σειρά του από το concept «VisionD», που είδαμε σε πρόσφατες μεγάλες διεθνείς εκθέσεις.

Ευρώπη, Ρωσία, Κίνα και Ινδία είναι οι εμπορικοί στόχοι του αυτοκινήτου, που σύμφωνα με τις παραδόσεις της εταιρείας θα αναβιώσει κάποιο από τα ονόματα του παρελθόντος της.

Ο στόχος της Skoda, με την προσθήκη πλέον και του έκτου μοντέλου στη γκάμα της, είναι να φθάσει τις 1.500.000 πωλήσεις έως το 2018.

Πηγή: 4troxoi.gr