Ουσιαστικά πρόκειται για την εκτός δρόμου εκδοχή της SW έκδοσης του Peugeot 508, που όμως έχει να επιδείξει και τεχνολογία αιχμής για τα υβριδικά οχήματα.

Μετά την παρουσίαση του 508 και του 508SW την άνοιξη 2011, αναγνωρισμένων για την αισθητική τους κομψότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το 508 RXH αναβαθμίζει την εικόνα της Peugeot, ενισχύοντας την τεχνολογική και περιβαλλοντική της ηγετική θέση.

Ο σχεδιασμός του, τοποθετεί το 508 RXH στον κόσμο των υψηλής κατηγορίας all road αυτοκινήτων. Μοναδικό, εξευγενισμένο, πιο ψηλό και πιο πλατύ, διακρίνεται επίσης από την ξεχωριστή του οπτική υπογραφή, με τα χαρακτηριστικά φώτα LED που είναι ορατά τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, δίνοντας την εντύπωση τριών «νυχιών» σε κάθε πλευρά της εμπρός μάσκας, τονίζοντας το μοναδικό του στυλ.

Το μοναδικό επίπεδο φινιρίσματος και εξοπλισμού είναι σε απόλυτη συνάφεια με την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην υψηλή κατηγορία καθώς και τον τεχνολογικό του εξοπλισμό. Με πλήρη βασικό εξοπλισμό (σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18 ιντσών, κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, φυμέ ηχομονωτικά πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς), καλωσορίζει τους επιβάτες με φροντίδα και υψηλό επίπεδο άνεσης.

Το μοντέλο διαθέτει τον 2,0λιτρο πετρελαιοκινητήρα HDi FAP που συνδυάζεται με το σύστημα HYbrid4, το οποίο παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη στο 3008 Hybrid4. Το σύστημα προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τρόπους οδήγησης (Όχημα Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων, 4WD, Sport, Auto) και φόρτιση μπαταρίας που γίνεται αυτόματα. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς μπορεί να φτάσει τους 200 ίππους, που προκύπτουν από το άθροισμα των 163 ίππων του κινητήρα πετρελαίου 2.0 l HDi FAP και την ισχύ των 37 ίππων από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Ροπή έως 300 Nm αποδίδεται στους εμπρός τροχούς από τη μονάδα HDi diesel και έως 200 Nm στους πίσω τροχούς με τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η μέγιστη συνδυασμένη τιμή είναι παρόλα αυτά 450 Nm σε χαμηλές ταχύτητες οδήγησης, που διασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση στις περισσότερες οδηγικές συνθήκες, που περιλαμβάνουν επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης όπως χιονισμένοι και λασπωμένοι δρόμοι, παρέχοντας στους καταναλωτές αυτού, του all-road αυτοκινήτου, τη δυνατότητα να πηγαίνουν άνετα και εκτός δρόμου. Το μοντέλο ανοίγει νέες προοπτικές στην κατηγορία, προσφέροντας μηδενικές εκπομπές ρύπων (ΖΕV) κατά την 100% ηλεκτρική χρήση, είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη με την μείωση της κατανάλωσης του μεικτού κύκλου σε λιγότερο από 4.2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χιλιόμετρο.

Με μετατρόχιο μεγαλύτερο κατά 40 χιλ. και ψηλότερο κατά 50 χιλ. το νέο Peugeot έχει τη δική του θέση, χωρίς να θυσιάζει τα χαρακτηριστικά της γκάμας 508. Η χρήση των ζαντών 18 ιντσών (μοντέλο Archipel), που δεν είχαν ποτέ χρησιμοποιηθεί σε αυτό το επίπεδο της γκάμας, επέτρεψε στους σχεδιαστές να σμιλέψουν ένα εξαιρετικό σχήμα ζαντών με εσωτερική διάμετρο αυξημένη κατά 10 χιλ. σε σύγκριση με τις συμβατικές ζάντες. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και κομψό αμάξωμα.

Το περιπετειώδες προφίλ του τονίζεται από τις επεκτάσεις του αμαξώματος σε γκρι σατινέ που τυλίγει το κάτω μέρος του αμαξώματος. Από το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, η γραμμή εκτείνεται πάνω από τους θόλους των τροχών, κατά μήκος των κατωφλιών για να συναντήσει τον πίσω προφυλακτήρα. Η επιλογή του σατινέ φινιρίσματος συμβάλλει στην τοποθέτηση αυτού του αυτοκινήτου σε έναν «εξευγενισμένο κόσμο», όπως και οι σατινέ διακοσμήσεις, με το σήμα HYbrid4, που στολίζουν το κατώφλι, και τις εμπρός και πίσω προστατευτικές διακοσμητικές λωρίδες. Πλήρως ενσωματωμένα, αντικατοπτρίζουν την συνοχή του σχεδιασμού του 508 RXH.

Αυτή η αποκλειστική προσωπικότητα είναι ακόμη πιο έντονη στο εμπρός μέρος, που έχει γίνει ακόμη πιο εκφραστικό ενώ διατηρεί τη δύναμη της νέας αισθητικής της εταιρίας. Συνοδεύοντας ένα πλατύτερο και ψηλότερο αμάξωμα, η γρίλια είναι μεγαλύτερη, ακόμη περισσότερο στο χαμηλότερο σημείο. Ακόμη πιο εντυπωσιακή, η νέα γρίλια τονίζει την ψευδαίσθηση ότι αιωρείται στο άνοιγμα. Για να επιτευχθεί αυτό, οι σχεδιαστές έχουν επηρεαστεί από την αεροπλοΐα, αντλώντας έμπνευση από τον τρόπο σχεδίασης των κινητήρων jet. Ο αέρας φαίνεται να κυκλοφορεί γύρω από τη γρίλια, που ξεχωρίζει ξεκάθαρα από το καπό.

Ο χώρος αποσκευών του 508 RXH έχει χωρητικότητα 423 λίτρα, κάτω από την εταζέρα (ή 400 dm3 σύμφωνα με τη μέτρηση VDA 210). Το παραλληλόγραμμο σχήμα του, με την μηχανική πόρτα και τους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το επίπεδο πάτωμα (11 λίτρα) το κάνουν εύκολο στη χρήση. Είναι επίσης δυνατόν να τμηματοποιηθεί ο χώρος αποσκευών χρησιμοποιώντας διαχωριστικές μπάρες που διατίθενται ως αξεσουάρ, που συνδέονται στις αλουμινένιες ράγες μέσα στο χώρο αποσκευών. Τέλος, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί εύκολα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων που είναι διαιρούμενα κατά 1/3 – 2/3, με μία μόνο κίνηση.

Το 508 RXH προσφέρεται με ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, σε απόλυτη συμφωνία με την τοποθέτησή του στην υψηλή κατηγορία. Όλοι οι διαθέσιμοι high-tech εξοπλισμοί τονίζουν τον χαρακτήρα του : Έγχρωμη οθόνη Head Up Display (HUD) με απεικόνιση των πληροφοριών του συστήματος πλοήγησης, υποβοήθηση φώτων, πρόσβαση «Open & Go», αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, νέα συστήματα τηλεματικής, επιλογή JBL hi-fi stereo, υπηρεσίες Peugeot Connect, φώτα Xenon, κλπ.

Το 508 RXH θα κατασκευάζεται στη Rennes (Γαλλία), με τον υβριδικό πίσω τμήμα να συναρμολογείται και να τοποθετείται στη Mulhouse. Η κυκλοφορία του στην Ευρώπη, έχει προγραμματιστεί για την Άνοιξη του 2012. 

Πηγή: autotriti.gr