Το γύρο του κόσμου κάνουν τα πρώτα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει σχετικά με τα 4 νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει ο βαυαρός κατασκευαστής στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβρη. Πρόκειται για τη M5, τη Μ3 GTS Sedan, τη νέα σειρά 1, και τέλος το ηλεκτρικό i3.

Νέα σειρά «1»

Μετά την ανανέωση στις κουπέ και cabrio εκδόσεις της σειράς 1 το Δεκέμβριο του 2010, η BMW θα προχωρήσει στην πλήρη ανανέωση του μικρομεσαίου της μοντέλου με την παρουσίαση της νέας γενιάς, που θα γίνει το Σεπτέμβρη. Όπως αναφέρουν τα σχετικά δημοσιεύματα, το αυτοκίνητο που αυτή τη στιγμή είναι στο τελικό στάδιο εξέλιξης του θα βασίζεται στη σειρά 3, και θα φέρει ανανεωμένη εμφάνιση που σε κάθε περίπτωση θα διατηρεί τον premium όσο και δυναμικό του χαρακτήρα, με πιο έντονες καμπύλες, νέα φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω, νέους προφυλακτήρες, ακόμη και πιο έντονα νεύρα στο καπό. Στο εσωτερικό επίσης θα έχουμε σημαντική ανανέωση με αναβαθμισμένο σχεδιασμό, ενώ ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι και η αύξηση των διαστάσεων, με κυρίαρχη αυτή του μεταξονίου κατά 38 χιλ. (το συνολικό μήκος θα αυξηθεί αντίστοιχα κατά 58 χιλ.) που θα βοηθήσει και στην αντίστοιχη αύξηση των εσωτερικών χώρων και κατά συνέπεια της άνεσης των επιβατών.

BMW i3

Όταν το Φεβρουάριο η BMW παρουσίασε επίσημα το νέο της τμήμα με τον κωδικό «i» ανέφερε ότι αυτό θα ασχολείται αποκλειστικά με την εξέλιξη και κατασκευή οχημάτων που θα χρησιμοποιούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας προωθώντας έτσι το οικολογικό προφίλ της εταιρείας. Αυτήν ακριβώς τη λογική θα ασπάζεται και το ηλεκτροκίνητο i3 το οποίο θα παρουσιαστεί ως concept στη Φρανκφούρτη. Την τελική του μορφή θα τη δούμε κοντά στο 2013 όπου και το αυτοκίνητο θα βγει στην παραγωγή, ενώ τα πρώτα στοιχεία αναφέρουν ότι η ηλεκτροκινητήρας του θα αποδίδει περί τους 150 ίππους. Η τελική του ταχύτητα θα κυμαίνεται στα 160 χ.α.ω. ενώ η αυτονομία του θα φτάνει τα 257 χιλιόμετρα με μια απλή φόρτιση. Απόσταση που κρίνεται υπεραρκετή για την κάλυψη των ημερήσιων αναγκών των κατοίκων ευρωπαϊκών πόλεων, και όχι μόνο.



BMW M5

Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, το εκρηκτικό μεγάλο σεντάν και μια από τις ταχύτερες BMW, θα συνδυάζει τον οικογενειακό χαρακτήρα με τις καυτές επιδόσεις που μόνο το τμήμα «Μ» ξέρει να χαρίζει σε ένα όχημα του είδους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί το V8 σύνολο των 4,4 λίτρων, που συναντάμε στις X5 M, και X6 M, το οποίο θα κάνει χρήση υπερτροφοδότησης και θα αποδίδει 560 ίππους και 691 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 4,5 δλ.
Η κίνηση θα περνά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου DCT με 7 σχέσεις, ενώ θα υπάρχουν και οι τέσσερις λειτουργίες: Comfort, Sport, Sport-Plus και M Driving. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν πρέπει να παραλείψουμε και τις φήμες που το θέλουν να παράγεται και με κίνηση στους τέσσερις τροχούς (μετά από σχετικές δηλώσεις των υπευθύνων), που ύστερα από τη χρήση υπερτροφοδότησης σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στην ιστορία των μοντέλων «Μ»!



BMW M3 GTS Sedan

H αντίστοιχα ταχύτερη σεντάν έκδοση της 3άρας θα ονομάζεται M3 GTS Sedan, όμως είναι ακόμη άγνωστο εάν θα χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο V8 κινητήρα των «απλών» εκδόσεων, ή τον V8 των 4,4 λίτρων της M3 GTS Coupe. Σε κάθε περίπτωση η ιπποδύναμη θα ανέβει κατά 30 ίππους, αγγίζοντας πλέον τους 450 από 420 των απλών εκδόσεων, ενώ το αυτοκίνητο θα είναι και βελτιωμένο σε τομείς όπως η αεροδυναμική και η ανάρτηση. Έτσι θα πατά σε τροχούς 19 ιντσών με χαμηλότερο προφίλ, θα έχει πιο χαμηλό αμάξωμα από μια απλή M3, θα κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων με σπόιλερ εμπρός (κάτω από τον προφυλακτήρα), και μεγάλη αεροτομή πίσω, ενώ τέλος θα έχει ελαφρύτερη εξάτμιση, και αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης.

Πηγή: autotriti.gr