Ένα σαλόνι περιποίησης άκρων στη Μαλαισία φτιάχνει ζωγραφισμένα και πιεσμένα σχέδια νυχιών βασισμένα στην τηλεοπτική σειρά του Netflix, Squid Game. Πρόκειται για μια ακόμη μικρή επιχείρηση που εξαργυρώνει και κάνει χρυσές δουλειές από την αυξανόμενη δημοτικότητα της σειράς της Νότιας Κορέας.

Το σαλόνι Maniqure στα περίχωρα της Κουάλα Λουμπούρ έχει σχεδιάσει ένα σετ νυχιών για καθένα από τα εννέα επεισόδια της σειράς.

Το «Κόκκινο φως, πράσινο φως» αναπαριστά τη δολοφονική γιγαντοειδή κούκλα από το πρώτο επεισόδιο, ενώ το «Hell» περιλαμβάνει μια εικόνα των φρουρών του παιχνιδιού με την κόκκινη στολή και ένα φέρετρο με ροζ κορδέλες.

«Αν είναι δύσκολο να σχεδιάσει κανείς το σετ; Ναι λίγο γιατί … όλα είναι 100% ζωγραφική στο χέρι, όχι εκτύπωση», δήλωσε ο συνιδιοκτήτης της επιχείρησης, Lim Pei Xin. «Σε κάθε λεπτή γραμμή που σχεδιάζει η/ο υπάλληλος θα πρέπει να σταματήσει ν’ αναπνέει».

Το Squid Game την προηγούμενη εβδομάδα έγινε και επίσημα η διασημότερη σειρά του Netflix κάνοντας το μεγαλύτερο λανσάρισμα σειράς της εταιρείας (NFLX.O), συγκεντρώνοντας 111 εκατομμύρια θεατές σε λιγότερο από ένα μήνα.

Το δυστοπικό δράμα, στο οποίο διαγωνιζόμενοι παίζουν παιδικά παιχνίδια με θανατηφόρες συνέπειες σε μια προσπάθεια να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια γουόν (38 εκατομμύρια δολάρια), έχει εμπνεύσει αμέτρητα memes, κοστούμια αποκριών και πραγματικές δοκιμασίες.

Προκάλεσε επίσης μια συζήτηση στη Νότια Κορέα σχετικά με τις τοξικές ανταγωνιστικές κοινωνίες και προκάλεσε νέο ενδιαφέρον για τον πολιτισμό και τη γλώσσα της χώρας σε όλο τον κόσμο.

Ο Chin Kwan How, συνιδιοκτήτης του σαλόνι νυχιών Maniqure, δήλωσε ότι η ζήτηση για την έκδοση τύπου νυχιών με θέμα το Squid Game προήλθε από διεθνείς αγοραστές μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης, καθώς και από ντόπιους.

Μεγάλη ζήτηση και ενδιαφέρον έχει προκαλέσει και το γλυκό της σειράς, το νταλγκόνα και μάλιστα ζαχαροπλαστείο στη Θεσσαλονίκη το φτιάχνει και έχει ξεκινήσει να πουλάει ήδη τα φημισμένα μπισκότα, τα οποία έχουν και μεγάλη επιτυχία σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του.