Ο Μr. Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, έκανε γνωστό ότι έως σήμερα, έχει υπάρξει μια μείωση του χρόνου που οι χρήστες της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης περνούν σε αυτήν, σε ποσοστό περίπου 5%, ή αλλιώς 50 εκατομμύρια λιγότερες ώρες την ημέρα. Κάτι που έφεραν ως αποτέλεσμα οι τελευταίες τροποποιήσεις στο News Feed. Μείωση υπήρξε και στα viral βίντεο.

Ωστόσο, οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες έφθασαν τα 2,13 δισεκατομμύρια στο τέλος του 2017, ενώ οι ενεργοί ημερήσιοι χρήστες τα 1,4 δισεκατομμύρια κατά μέσο όρο (αύξηση 14% έναντι του Δεκεμβρίου 2016). Είναι, πάντως, αξιοσημείωτη η -για πρώτη φορά στην ιστορία του Facebook- μείωση των ημερήσιων χρηστών του στις ΗΠΑ και τον Καναδά, κατά περίπου 700.000, όπως αποκάλυψε το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο.

Ο 33χρονος επικεφαλής του μέσου είπε ότι οι αλλαγές στους αλγόριθμους που καθορίζουν την εμφάνιση των ειδήσεων στους λογαριασμούς των χρηστών, θα ωφελήσουν την εταιρεία σε βάθος χρόνου, ενώ χαρακτήρισε το 2017 «ένα δυνατό, αλλά επίσης δύσκολο έτος».

Το Facebook, που έδωσε στη δημοσιότητα τα τελευταία οικονομικά στοιχεία του και τα οποία αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εμφάνισε άνοδο εσόδων 47% το 2017, ξεπερνώντας τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια, και αύξηση κερδών 56% στα σχεδόν 16 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Reuters.