Θέλετε να μάθετε τα μυστικά της επιτυχίας των κορυφαίων χρηστών του YouTube; Θέλετε το δικό σας κανάλι να αποκτήσει την ίδια δυναμική, να διευρύνετε το κοινό σας και να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας; Τρεις επιτυχημένοι του YouTube μοιράστηκαν τα «κόλπα» με τον συντάκτη τεχνολογίας των Financial Times, Jonathan Ford, και αποκάλυψαν πώς κατάφεραν να μετατρέψουν σε πλήρη απασχόληση, κάτι που ξεκίνησε σαν χόμπι!

Οι Alfie Deyes, Joe Sugg και Markus Butler διαχειρίζονται τρία από τα πιο δημοφιλή κανάλια στο YouTube με κάτι παραπάνω από τρία εκατομμύρια followers. Οι τρεις τους, όπως οι περισσότεροι video bloggers, ξεκίνησαν να ανεβάζουν βίντεο από χόμπι, όμως όταν συνειδητοποίησαν ότι έχουν «χτίσει» ένα μεγάλο κοινό, σκέφτηκαν ότι μπορούν πραγματικά να βγάλουν λεφτά από τις διαφημίσεις. να αποκομίσουν σημαντικά έσοδα. Fashion, beauty, καθημερινότητά τους.

O Alfie Deyes, του Pointless Blog, έχει 3,3 εκατομμύρια followers, που παρακολουθούν στενά ό,τι ανεβάζει, ένα μείγμα από παιχνίδια, φάρσες και εμπειρίες της καθημερινής του ρουτίνας.

«Δεν υπάρχει κάποιο τρικ ή συμβουλή. Εάν σου αρέσει να φτιάχνεις και να ανεβάζεις βίντεο και να διασκεδάζεις εσύ, θα αρέσει και στους υπόλοιπους. Μην σκέφτεσαι ότι θα προσελκύσεις εκατομμύρια followers. Απλά να διασκεδάζεις και δες τι θα συμβεί», υπογραμμίζει.

Ο Joe Sugg ξεκίνησε το 2011 και έχει ήδη 3,1 εκατομμύρια followers, όμως μόλις τον τελευταίο ένα χρόνο ασχολείται αποκλειστικά με το YouTube. «Πλέον, είναι πλήρης απασχόληση για μένα», αναφέρει.

Ο Markus Butler έχει 3,2 εκατομμύρια followers και μοιράζεται μαζί τους την καθημερινότητά του από το διαμέρισμά του στο Brighton της Αγγλίας. Όπως λέει ο ίδιος, στον αρθρογράφο των Financial Times, δεν ανεβάζει στο YouTube κάθε λεπτό της ζωής του γιατί τότε θα ήταν βαρετό. «Προσπαθώ να εμφανίσω τον καλύτερο εαυτό μου», σχολιάζει.

Δείτε το βίντεο…

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.