Βαμμένη διαφορετικά εμφανίστηκε στο Assen η LCR Honda του Stefan Bradl. Αντικατοπτρίζουν τα χρώματα του νέου μεγάλου χορηγού της Ομάδας, την υποστήριξη του οποίου εξασφάλισε η ομάδα του Cecchinello για τους επόμενους 3 αγώνες του 2014 και όλο το 2015.

Η νέα χορηγία είναι τόσο «ευρύχωρη» που οι άνθρωποι της LCR να τολμούν σχέδια επέκτασης της παρουσίας τους στα MotoGP. Δεν είναι μυστικό πως ο ιδιοκτήτης της ομάδας Lucio Cecchinello ονειρεύεται μια δεύτερη μοτοσυκλέτα για την ομάδα εδώ και καιρό, χωρίς να έχει βρει την απαραίτητη οικονομική υποστήριξη –μέχρις σήμερα.

Η συμφωνία με την CWM World μπορεί δυνητικά να αποτελέσει τον καταλύτη για το μεγάλωμα της ομάδας που για την ώρα μπορεί μόνον να σηκώσει το βάρος του Stefan Bradl και μίας δορυφορικής RC213V με υποστήριξη από την Honda και την Dorna.

Τα περί διεύρυνσης πάντως είναι απλό ευχολόγιο για την ώρα, αν πιστέψουμε τον ίδιο τον Cecchinello. «Μόλις που αρχίσαμε να συζητάμε», δήλωσε στο βραβευμένο blog Motomatters.com. Ωστόσο παραδέχτηκε πως τώρα η δεύτερη μοτοσυκλέτα αποτελεί μια πραγματική πιθανότητα, εφόσον –πρόσθεσε εμφατικά- συμφωνήσουν η LCR και η CWM ως προς την απαραίτητη οικονομική στήριξη.

Πέρα από τις διαπραγματεύσεις, τα σχέδια του Cecchinello αντιμετωπίζουν ένα ακόμη πραγματικό πρόβλημα. Η Honda δεν εμφανίζεται θετικά διακείμενη προς την πιθανότητα κατασκευής περισσότερων Open RCV1000R στην τιμή που διέθεσε τις 4 πρώτες μοτοσυκλέτες, δηλαδή κοντά στο 1 εκατ. Ευρώ.

To HRC θεωρεί την τιμή χαμηλή, γιατί το πραγματικό κόστος είναι παρόμοιο με των δορυφορικών RC213V!

Οπότε αν ο Cecchinello θελήσει μια τέτοια μοτοσυκλέτα, θα πρέπει να την αγοράσει στην πραγματική τιμή της. Ο ίδιος είναι ενήμερος της κατάστασης, έχει ακριβή γνώση των ποσών που παίζουν και δηλώνει ότι ξέρει πολύ καλά πόσα πρέπει να πληρώσει. Και με βάση τα ποσά αυτά γίνονται οι συζητήσεις μεταξύ LCR και CWM World.

Και εφόσον όλα πάνε καλά και του χρόνου δούμε 2 LCR Honda στις πίστες; Ε, τότε σειρά θα έχει και μια ομάδα για την Moto2…