Η διαφημιστική αγορά τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τη μέτρηση της Media Service, καταγράφηκε στα 165,7 εκατ. ευρώ. Η τηλεόραση πήρε 48,9 εκατ. ευρώ, με πτώση 40,09%, ενώ το ραδιόφωνο εμφανίζει πτώση κατά 22,23% και έσοδα 10,7 εκατ. ευρώ.

Τα περιοδικά χάνουν κι αυτά το 17,42% των εσόδων τους, παίρνοντας 65,1 εκατ. ευρώ.

Τον μέσο όρο της διαφήμισης «σώζουν» οι εφημερίδες, που εμφανίζουν άνοδο της διαφήμισής τους κατά 10,47% παίρνοντας 40,8 εκατ. ευρώ.

Για το δεκάμηνο του 2010, όπως αναφέρει το Παρόν, η συνολική διαφήμιση καταγράφεται στο 1,5 δισ. ευρώ και η πτώση σε σχέση με το δεκάμηνο του 2009 είναι 12,34%.