Το βασικό όπλο της Beyonce, η σέξι εμφάνισή της, στράφηκε… εναντίον της. Η βρετανική Αρχή Διαφημιστικής Ποιότητας αποφάνθηκε πως το νέο διαφημιστικό στο οποίο πρωταγωνιστεί η Beyonce, προωθώντας το νέο της άρωμα Heat, είναι πολύ προκλητικό για τις πρωινές ώρες.

Τα παράπονα των Βρετανών τηλεθεατών χτύπησαν κόκκινο στα γραφεία της Αρχής κι έτσι το Heat δεν θα απευθύνεται πλέον στους πρωινούς τηλεθεατές.

Η εταιρία που δημιούργησε το βίντεο, δηλώνει πως δεν πρόκειται για τίποτα περισσότερο από ένα βίντεο που ακολουθεί το «σέξι σικ στυλ» της τραγουδίστριας με πολύ ποιοτική σκηνοθετική ματιά. Τα συμπεράσματα δικά σας.