Μέσω της τέχνης του street art, ξεκινά ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ», μια νέα εναλλακτική εκστρατεία ενημέρωσης για την ηπατίτιδα C, με την προβολή μιας διαφορετικής διάστασης της ασθένειας.

Στους 167.000 υπολογίζονται οι άνθρωποι με χρόνια ηπατίτιδα C στην Ελλάδα, όπως δείχνουν πρόσφατες μελέτες, ενώ το 80%, δυστυχώς, δεν το γνωρίζει.

Παγκοσμίως υπολογίζεται πώς υπάρχουν 130.000.000 άνθρωποι που ζουν με τον ιό.

Η ηπατίτιδα C είναι μια ασυμπτωματική νόσος, δηλαδή η πλειονότητα των ασθενών με χρόνια λοίμωξη από τον ιό δεν παρουσιάζουν κανένα σύμπτωμα μέχρι η κατάσταση της υγείας τους να επιδεινωθεί σοβαρά.

Με αφορμή αυτά τα πολύ σημαντικά στοιχεία, ο Σύλλογος «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» ξεκινά την υλοποίηση μίας νέας φιλόδοξης και εκστρατείας ενημέρωσης για την ηπατίτιδα C, μέσω της τέχνης του street art.

Κεντρικό εικαστικό της εκστρατείας, αποτελεί η δημιουργία του ΙΝΟ, ενός από τους διασημότερους καλλιτέχνες και εκφραστές αυτής της μορφής τέχνης στην Ελλάδα, αλλά και παγκόσμια. Ο ΙΝΟ φιλοτέχνησε τον τοίχο του κτιρίου του ΕΟΠYΥ στην Αθήνα (Πειραιώς & Δεληγιώργη), αποτυπώνοντας μέσα από τη δημιουργία του την προτροπή, αλλά και την αλλαγή στάσης που θα πρέπει να υιοθετήσει ο σημερινός άνθρωπος, απέναντι στο καθημερινό «κυνήγι θησαυρού» για τα υλικά αγαθά.

«Μέσω αυτής της προσέγγισης, προβάλλεται το μήνυμα του Συλλόγου, απέναντι στην κοινωνία. Ο σημερινός άνθρωπος θα πρέπει να εστιάσει στην πρόληψη, αλλά και στη διαφύλαξη της υγείας του, και όχι σε ένα ατέρμονο κυνήγι του χρήματος», αναφέρει ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ», που συνεχίζει την προσπάθειά του να γεφυρώσει το χάσμα ενημέρωσης, με μια εκστρατεία που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση, την πρόληψη και παράλληλα την προτροπή σε εξετάσεις, στο ευρύ κοινό.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γιώργος Καλαμίτσης εξήγησε ότι «πρωταρχικός μας στόχος για αυτήν την εκστρατεία ήταν το “διαφορετικό”. Προσπαθήσαμε να “παντρέψουμε” μια μορφή τέχνης με ένα μήνυμα που να έχει απήχηση σε όλους τους συνανθρώπους μας. Αυτό που πραγματικά θέλουμε, είναι να δείξουμε σε όλους γύρω μας, την αξία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης, αλλά κυρίως, να καταστήσουμε σαφές ότι η Ηπατίτιδα C, θεραπεύεται. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα. Να βρούμε έναν τρόπο πέραν του τηλεοπτικού κοινωνικού μηνύματος, που θα “αγγίζει” τον κόσμο 365 ημέρες το χρόνο».

Η εκστρατεία θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2016. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και προσέγγισης περισσότερων ανθρώπων, έχει δημιουργηθεί ένα κοινωνικό μήνυμα (video spot), ένα video με πλάνα και λήψεις από τη διάρκεια της «δημιουργίας» του ΙΝΟ, αλλά και ένα microsite που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.helpa-prometheus. gr/.