Ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»: Γιατί υπέστη τόση μεγάλη ζημιά – Ο λόγος που δεν έχει βυθιστεί

Πώς έγινε η σύγκρουση των δύο πλοίων στον Πειραιά


ΕΛΛΑΔΑ
13:44
27/10/2020
Ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»: Γιατί υπέστη τόση μεγάλη ζημιά - Ο λόγος που δεν έχει βυθιστεί
3
loading

Σφοδρή σύγκρουση σημειώθηκε νωρίς το πρωί της Τρίτης στα ανοιχτά του λιμανιού του Πειραιά ανάμεσα σε εμπορικό πλοίο που μετέφερε κοντέινερ και το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού, με αποτέλεσμα το δεύτερο να υποστεί μεγάλη ζημιά.

Η πρύμνη του ναρκαλιευτικού «Καλλιστώ» έχει αποκοπεί σχεδόν ολόκληρη και το πλοίο επιπλέει με δυσκολία.

Το ναυτικό ατύχημα έγινε λίγο μετά τις 07:30 το πρωί όταν το τεράστιο πλοίο μεταφοράς κοντέινερ Maersk Launceston με σημαία Πορτογαλίας που είχε αναχωρήσει από την περιοχή την Ψυττάλεια με προορισμό το Τσανακαλέ της Τουρκίας διασταυρώθηκε με το ναρκαλιευτικό του Πολεμικού Ναυτικού που είχε αποπλεύσει από τον ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Για άγνωστο λόγο το εμπορικό πλοίο χτύπησε με μεγάλη ταχύτητα την πρύμνη του πολεμικού σκάφους.

Το ναρκαλιευτικό με πλήρωμα 27 ατόμων αμέσως είχε μεγάλη εισροή υδάτων και πήρε κλίση. Στο σημείο έσπευσαν αμέσως διερχόμενα πλοία, ρυμουλκά και σκάφη του λιμενικού. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφριά 2 άτομα από το πλήρωμα του πολεμικού πλοίου τα οποία μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο ναυτικό νοσοκομείο.

Το Ναρκαλιευτικό «Καλλιστώς» είναι κατασκευασμένο από πλαστικό και υαλονήματα και για αυτό σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του πολεμικού ναυτικού υπέστη τόσο μεγάλη ζημιά από τη σύγκρουση, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Mega. Όμως παράλληλα το υλικό κατασκευής του είναι ο λόγος που δεν έχει βυθιστεί, ενώ έχει αποκοπεί ένα κομμάτι πρύμνης που φτάνει τα 12 μέτρα.

Το πολεμικό πλοίο ρυμουλκείται με αργή ταχύτητα προς τον ναύσταθμο ενώ το εμπορικό πλοίο έχει ακινητοποιηθεί για να πραγματοποιηθεί έλεγχος για τυχόν ζημίες.

Ήδη κλιμάκιο του πολεμικού ναυτικού έχει ξεκινήσει την έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Είπον…..

    Προφανώς το ΝΘΗ έτρεχε να του την μπει. Καλά, με τέτοια διαφορά ΕΚΤΟΠΙΣΜΑΤΟΣ το ΝΘΗ περίμενε να κά-νει πιρουέτες το τεράστιο μεγαθήριο; Μόνο για να κόψει ταχύτητα ή να στρίψει θέλει πολύ μεγαλύτερο χρό-νο. Το να τρέξει το μικρό πλοίο για μπει μπροστά από το μεγαθήριο, μάλλον για τζάμπα μαγκιά μου ακούγεται. Ακόμα και να μιλούσε το ΝΘΗ με το εμπορικό, όπου το ΝΘΗ δεν έχει την εμπειρία να ξέρει πόσο αργό σε μανούβρες είναι, οπότε μάλλον το ΝΘΗ το «διέταξε» αλλά προτού αρχίσει τα γκάζια, δεν βεβαιώθηκε ότι η «διαταγή» ελήφθη και κατενοήθη !!!!! Και τελικά στα 500 μέτρα πριν την σύγκρουση γιατί δεν έστριψε το ΝΘΗ όλο δεξιά προς αποφυγή του μεγαθηρίου;;;;; Δεν συγκρίνεται η ευελιξία ενός ΠΠ και ενός μεγαθηρίου του εμπορικού. Για να μιλάει το ΝΘΗ στο μεγαθήριο στο VHF και να του λέει να κόψει, είναι προφανές ότι θα πρέπει να το κάνεις μερικά μίλια μακριά, για να περιμένεις εμφανή αντίδραση. Κοινός νους !!!!!!

  2. avatar naftis

    Alcotest στον καπετανιο του \"Mærsk\" εγινε;

  3. avatar Dekatesera

    Το φορτηγό πήγαινε στην Τουρκία, συμβαίνουν τόσα με ερντογαν, δεν πιστεύω να ήταν μιλημενη η φάση από πλευρα Τουρκίας γιατί είναι μπαμπεσηδες

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει