Η NAK Shoes ξεχωρίζει ξανά στη δημιουργία επιτυχημένου περιεχομένου, κερδίζοντας το 1ο βραβείο στην κατηγορία Best Breakthrough Advertiser στα Βραβεία YouTube Works, που πραγματοποιήθηκαν ψηφιακά, χθες Πέμπτη 14 Μαΐου, για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τη Google Greece με παρουσιαστές την Ζέτα Μακρυπούλια και τον Διονύση Ατζαράκη.

Η εκστρατεία “TrueStory” με πρωταγωνιστές τον Φάνη Λαμπρόπουλο και τον Νικόλα Ράπτη είπε μια ιστορία, έδωσε έμπνευση και προκάλεσε άφθονο γέλιο στο κοινό. Οι δύο ταλαντούχοι κωμικοί/παρουσιαστές, υποδύονται ιδιαίτερους χαρακτήρες πελατών που επισκέπτονται τα καταστήματα ΝΑΚ και αναζητούν «ειδικά παπούτσια» για καλύψουν ευφάνταστες ανάγκες, με χιούμορ και ατάκες που ξετρέλαναν και έγιναν viral στο διαδίκτυο. «Απολαμβάνουμε τη δημιουργία καινοτόμου και πρωτότυπου περιεχομένου για το brand και τους καταναλωτές μας! Σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία του συνεργάτη μας, Relevance Digital Agency η απόδοση της καμπάνιας απογειώθηκε.» δήλωσε η Marketing Director της εταιρείας.

Απολαύστε την καμπάνια στο YouTube κανάλι της NAK Shoes εδώ