Το Quattro concept «πατά» και επίσημα τους τροχούς τους στην άσφαλτο στα πλαίσια ειδικών παρουσιάσεων για τους εκπροσώπους του Τύπου!

Προς το παρόν, πάντως, η γερμανική εταιρεία κρατά σιγή ιχθύος σε σχέση το… μέλλον του Quattro Concept. Ωστόσο, με δεδομένο το γεγονός ότι όλα σχεδόν τα πρωτότυπα μοντέλα που έχουμε δει από το στρατόπεδο της Audi  πήραν τελικά την έγκριση των ιθυνόντων της και, φυσικά, δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, είναι πολύ ασφαλές να υποθέσουμε με βάση τα έως τώρα δεδομένα ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβεί στο εγγύς μέλλον και με το συγκεκριμένο κουπέ των Γερμανών.

Η εταιρεία προσανατολίζεται προς την κατεύθυνση παραγωγής του νέου Quattro σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων (περί τα 400), χωρίς ωστόσο να αποκλείεται το ενδεχόμενο το νέο αυτό κουπέ να ενταχθεί «κανονικά» στη γκάμα των μοντέλων της Audi.

Έως ότου ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις, θυμίζουμε πως το 2θέσιο Quattro Concept υιοθετεί μία κοντύτερη εκδοχή του δαπέδου του γνωστού RS5 (βλ. μικρότερο κατά 15 εκ. μεταξόνιο) έχοντας συνολικό μήκος της τάξης των 4,3 μ.

Στον τομέα των μηχανικών μερών ξεχωρίζουν ο κινητήρας, ο οποίος είναι εγκατεστημένος κατά το διαμήκη άξονα «συνοδευόμενος» από σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά και φυσικά δεν είναι άλλος από τον 5κύλινδρο του TT RS, αποδίδοντας για την περίσταση 408 ίππους. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται, το Quattro Concept είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ.

Πηγή: 4troxoi.gr