Newsroom

Τα νέα Hyundai Tucson και Ioniq 5 πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους στο Hollywood στην επερχόμενη ταινία της Sony Pictures «Spider-Man: No Way Home».

Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου, η Hyundai ξεκίνησε πρόγραμμα προώθησης που περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση και ποικίλες ψηφιακές προωθητικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια προέρχεται από την παγκόσμια διαφημιστική συνεργασία της μάρκας με τη Sony Pictures που ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 για να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα μέσω των προϊόντων και των τεχνολογικών καινοτομιών της.

Η ταινία «Spider-Man: No Way Home» είναι η τρίτη ταινία Spider-Man που δημιουργήθηκε από τη Sony και τα Marvel Studios, με πρωταγωνιστή τον Tom Holland, ο οποίος υποδύεται τον μαθητή του γυμνασίου Peter Parker και παράλληλα τον φιλικό μας ήρωα, Spider-Man. Ο προκάτοχός της ταινίας αυτής, η ταινία «Spider-Man: Far From Home» έφθασε τα 1,131 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως ως η τέταρτη ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις του 2019 και η 25η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις όλων των εποχών.

Η Hyundai θα ακολουθήσει ποικίλες ενέργειες marketing χρησιμοποιώντας τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που σχετίζονται με την συγκεκριμένη ταινία. Ανάμεσά τους είναι η μεγάλης διάρκειας διαφήμιση, «Only Way Home», την οποία σκηνοθετεί ο Jon Watts, ο σκηνοθέτης των τριών πιο πρόσφατων ταινιών του Spider-Man, και πρωταγωνιστεί ο Tom Holland ως Spider-Man και ο καλύτερος φίλος του Ned Leeds, που υποδύεται ο Jacob Batalon. Σε αυτό το τηλεοπτικό σποτ, ο Spider-Man θέλοντας να καθαρίσει το όνομά του βγαίνει από την κρυψώνα του, κάνοντας μια βόλτα 300 μιλίων στη Νέα Υόρκη με τον Ned και το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 5. Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής τηλεθέασης στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κίνα, τη Ρωσία και άλλες παγκόσμιες αγορές έως τον Ιανουάριο του 2022.

Επιπλέον, η Hyundai δημιούργησε ένα σποτ 30 δευτερολέπτων με το ολοκαίνουριο SUV Tucson. Αυτή η διαφήμιση αποτελείται από βασικές σκηνές της ταινίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που πρωταγωνιστούν το Κορεάτικο SUV και ο Tom Holland.

Μετά την ταινία «Spider-Man: No Way Home», η εταιρεία θα οργανώσει διάφορες ενέργειες marketing που σχετίζονται με τις επερχόμενες ταινίες «Uncharted», που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο του 2022 και τη συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινία κινουμένων σχεδίων, «Spider-Man: Into the Spider-Verse» που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2022.

Spider-Man: No Way Home

Για πρώτη φορά στην κινηματογραφική ιστορία του Spider-Man, η ταυτότητα του φιλικού μας ήρωα αποκαλύπτεται, φέρνοντας τις ευθύνες του Super Hero σε σύγκρουση με την κανονική του ζωή και θέτοντας σε κίνδυνο όσους ενδιαφέρεται περισσότερο. Όταν ζητά τη βοήθεια του Doctor Strange για να αποκαταστήσει το μυστικό του, το ξόρκι ανοίγει μια τρύπα στον κόσμο τους, απελευθερώνοντας τους πιο ισχυρούς κακούς που έχει πολεμήσει ποτέ ένας Spider-Man σε οποιοδήποτε σύμπαν. Τώρα, ο Peter θα πρέπει να ξεπεράσει τη μεγαλύτερη πρόκληση που είχε ποτέ, η οποία όχι μόνο θα αλλάξει για πάντα στο δικό του μέλλον αλλά και το μέλλον του Πολυσύμπαντος.

Η σκηνοθεσία της ταινίας είναι του Jon Watts, σε σενάριο των Chris McKenna & Erik Sommers, βασισμένη στο κόμικ της Marvel των Stan Lee και Steve Ditko. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Tom Holland, Zendaya, Benedict Cumberbatch, Jacob Batalon, Jon Favreau με τη Marisa Tomei.

Τα τρέιλερ της ταινίας:

Νίκος Τσάδαρης

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.