Στην σύγχρονη εποχή και ειδικότερα στα πλαίσια της πρωτόγνωρης συγκυρίας την οποία όλοι βιώνουμε την περίοδο αυτή, το διαδίκτυο και οι online υπηρεσίες αναδεικνύονται ολοένα και περισσότερο ως δυνατά εργαλεία επικοινωνίας και ενημέρωσης για κάθε υποψήφιο αγοραστή.

Θέτοντας σε ισχύ από την πρώτη κιόλας στιγμή ένα σύγχρονο πρωτόκολλο επιχειρησιακής συνέχειας, η Ford Motor Ελλάς προσφέρει τώρα την δυνατότητα σε όλους, όχι μόνο να βρουν διαδικτυακά μέσω της ιστοσελίδας ford.gr τις απαραίτητες πληροφορίες για το μοντέλο της αρεσκείας τους, αλλά και να επικοινωνήσουν άμεσα για αυτό με το επίσημο δίκτυο της μάρκας σε όλη την Ελλάδα.

Σε αυτή την πρωτοβουλία καθοριστικός είναι ο ρόλος του εικονικού διαμορφωτή (configurator)που βρίσκεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Ford. Χάρη σε αυτόν, δίνεται η δυνατότητα με πολύ απλά και κατανοητά βήματα να επιλέξει ο καθένας το μοντέλο της μάρκας που επιθυμεί, αλλά και να διαμορφώσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις και ανάγκες.

Η διαδικασία της εικονικής διαμόρφωσης, η οποία περιλαμβάνει μία διαισθητική ψηφιακή περιήγηση 360o γύρω από το αυτοκίνητο, ξεκινά με την επιλογή του μοντέλου και χωρίζεται σε 6 απλά βήματα:

  • Το πρώτο έχει να κάνει με την επιλογή της επιθυμητής έκδοσης (π.χ. Trend ή Titanium)
  • Στην συνεχεία δίνετι η δυνατότητα επιλογής είδους αμαξώματος(π.χ. 5θυρο ή wagon), καθώς και τύπου κινητήρα και συστήματος μετάδοσης (π.χ. diesel ή βενζίνη, με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο).
  • Το τέταρτο βήμα αφορά στην επιλογή του χρώματος του αυτοκινήτου.
  • Στο πέμπτο βήμα, γίνεται η επιλογή της μπορείτε να επιλέξετε τον τύπο της εσωτερικής επένδυσης και των ταπετσαριών (π.χ. ύφασμα ή δέρμα)

Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο πελάτης μπορεί να προσθέσει στο αυτοκίνητο που έχει ήδη διαμορφώσει στα προηγούμενα βήματα, τον επιπλέον εξοπλισμό της αρεσκείας του που σχετίζεται με την εμφάνιση του οχήματος (π.χ. ζάντες), την οδηγική εμπειρία (π.χ. Parking Pack), την άνεση (π.χ. πανοραμική οροφή), την ασφάλεια (π.χ. συναγερμός) ή την εργονομία (π.χ. ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα).

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαμόρφωσης, το σύστημα εκδίδει αυτόματα ένα «μοναδικό κωδικό οχήματος» τον οποίο ο αγοραστής μπορεί να αποστείλει στον Επίσημο Έμπορο της μάρκας. Με αυτόν τον κωδικό, ο τελευταίος είναι σε θέση να γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες του μοντέλου που έχει επιλεγεί, ούτως ώστε να παράσχει επιπλέον πληροφορίες, όπως είναι για παράδειγμα η διαθεσιμότητα του μοντέλου, ο χρόνος παράδοσης κοκ.

Μία ακόμα καινοτομία που παρέχεται μέσα από την ιστοσελίδα ford.gr, είναι η δυνατότητα κλεισίματος test drive σε οποιονδήποτε επίσημο έμπορο Ford από το σπίτι. Ο πελάτης απλά συμπληρώνει τον τόπο διαμονής του και το σύστημα του προτείνει αυτοματοποιημένα τον πλησιέστερο σε αυτόν έμπορο. Ο τελευταίος, θαέρθει ο ίδιος σε επαφή με τον πελάτη για να κανονίσουν την ώρα και την ημέρα του test drive.