Το προσφάτως ανανεωμένο Hyundai i20, είναι διαθέσιμο με κινητήρα 1,4 λίτρων, ώστε να μπορεί να καλύψει την γκάμα του αγοραστικού κοινού που επιθυμεί καλύτερες επιδόσεις, συγκριτικά με τον κινητήρα των 1.100 κ.εκ.

Είναι γεγονός πλέον ότι, τα μικρά αυτοκίνητα έχουν την τιμητική τους. Για το λόγο αυτό, κάθε κατασκευαστής -θέλοντας και μη- ανανεώνει τα ήδη επιτυχημένα μοντέλα του ή φέρνει στην αγορά νέα.

Η Hyundai ακολούθησε την πρώτη λύση και ανανέωσε το i20, προσφέροντας του μια ελκυστική εμφάνιση, αλλά και κινητήρες πιστούς στο οικονομικό πνεύμα λιτότητας της εποχής.

Το εσωτερικό του δεν φέρει ριζοσπαστικές αλλαγές συγκριτικά με το προ facelift μοντέλο, όπως επίσης δεν υπάρχουν και διαφορές μεταξύ των εκδόσεων του i20. Οι κύριες αλλαγές περιορίζονται στις ενδείξεις και στα χειριστήρια, τα οποία είναι νέας σχεδίασης για το χειρισμό του ηχοσυστήματος και του air condition.

Στο κέντρο του ταμπλό έχει ενσωματωθεί ο νέος υπολογιστής ταξιδιού, στον οποίο απεικονίζονται όλες οι απαραίτητες ενδείξεις για τον οδηγό όπως και για το ηχοσύστημα.

Περνώντας στον κινητήρα, το ανανεωμένο i20 είναι διαθέσιμο και με το diesel χωρητικότητας 1,4 λτ., τεχνολογίας Euro V, που αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., με την ροπή να ανέρχεται στα 220 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. Πέρα από αξιοπρόσεκτα τα νούμερα στο χαρτί, είναι και στην πράξη, μιας και ο εν λόγω κινητήρας κινεί ικανοποιητικά το i20.

Ο 1.400αρης κινητήρας διακρίνεται επίσης για τη χωρίς κραδασμούς λειτουργία του, την ελαστικότητά του, αλλά και το δυνατό τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα στροφών, ακόμα και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.

Ένα από τα στοιχεία που εκτιμάς όταν οδηγείς την πετρελαιοκίνητη έκδοση του i20 και μάλιστα με το μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, είναι η ευκολία που σου προσφέρει σε όποιου είδους διαδρομή κι αν αποφασίσεις να κινηθείς.

Η πλούσια παραγόμενη ροπή η οποία είναι διαθέσιμη από το χαμηλό φάσμα στροφών, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται σβέλτα χωρίς να καταφεύγει συνεχώς στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η ανάρτηση είναι ελαφρώς σφιχτή (το set up της είναι αυτό που είχαμε γνωρίσει και στην έκδοση με τον 1,1 λτ. κινητήρα, δηλαδή γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) και μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος αντιδρά ξερά.

Βέβαια, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά, ακόμα και όταν το ESP λάμπει δια της απουσίας του, με τις αντιδράσεις του αμαξώματος να είναι ελεγχόμενες σε κάθε περίσταση.

Το Hyundai i20 αναβαθμίστηκε τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικό, διατηρώντας όμως αναλλοίωτα εκείνα τα χαρακτηριστικά για τα οποία είχε ξεχωρίσει όταν το πρωτογνωρίσαμε.

Η τιμή του ξεκινάει από τα 14.050 ευρώ (αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα) και περιλαμβάνει ένα πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο με 6 αερόσακους, air condition, ηχοσύστημα, μπροστινά ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση ύψους και φώτα ομίχλης.

Η αισθητική ανανέωση που συντελέσθηκε στο Hyundai i20, το φρέσκαρε αισθητά, δίνοντας του μια νεανική χροιά. Ο κινητήρας των 1.400 κ.εκ. και 90 ίππων, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, συνδυάζοντας χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, παράγοντες που αυξάνουν το value for money για την αγορά ενός Hyundai i20 1.4 CRDi.

Πηγή: autotriti.gr