Τελικά, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις των απαισιόδοξων, οι εξατμίσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων ακούστηκαν στο αεροδρόμιο του Τατοΐου, 35 χρόνια μετά τον τελευταίο επίσημο αγώνα που είχε γίνει το 1982.

Όμως σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί οποιοσδήποτε να ισχυριστεί ότι, έχουμε αναβίωση της πλέον δημοφιλούς μορφής αγώνων προ πεντηκονταετίας.

Λίγα λεπτά μετά τις 9 το πρωί της Κυριακής άρχισαν την προθέρμανση των μηχανών, οι 70 οδηγοί που έλαβαν μέρος στον αγώνα ταχύτητας αυτοκινήτων, αλλά σε μια διαδρομή που καμιά σχέση δεν είχε με την κλασική, αφού χρησιμοποιούσε μόνο τον βασικό διάδρομο του αεροδρομίου, διασκευασμένο σε πίστα με εκατοντάδες στοιβαγμένα λάστιχα.

Εκτός αυτού, οι θεατές αυτή την φορά περιορίστηκαν σε περίπου 2.000 (με βάση αισιόδοξες εκτιμήσεις), γεγονός που δείχνει ότι είναι δύσκολο να αναζωπυρωθεί μια φωτιά που έσβησε σχεδόν δυο δεκαετίες πριν.

ca2

Από την πλευρά τους οι αγωνιζόμενοι, χωρισμένοι σε πολλές κατηγορίες, έκαναν ότι μπορούσαν, αλλά η μεγάλη διαφορά δυναμικότητας στις περισσότερες κατηγορίες είχε σαν αποτέλεσμα την έλλειψη συναγωνισμού, με εξαίρεση το ενιαίο των Skoda Fabia και τα ιστορικά αυτοκίνητα, η αναμέτρηση των οποίων μεταδόθηκε απευθείας από την ΕΡΤ.

Για την ιστορία αναφέρουμε ότι οι νικητές ήταν:

  • Α’ & Β΄αγώνας ενιαίου: Νίκος Ζάχος
  • A΄ αγώνας Φόρμουλα Gloria: Χάρης Βακιρτζόγλου
  • Β΄αγώνας Φόρμουλα Gloria: Σάκης Συνιώρης
  • Α΄& Β΄αγώνας Sport: Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra Cosworth)
  • Φόρμουλα Sallon: Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Evo IV)
  • Ιστορικά: Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000)

Όλοι οι αγώνες ολοκληρώθηκαν από το σωματείο Start Line χωρίς προβλήματα, ενώ οι καθυστερήσεις στην αρχή της ημέρας καλύφθηκαν ως το μεσημέρι και οι αγώνες ολοκληρώθηκαν σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Η απονομή των επάθλων έγινε σχεδόν μισή ώρα μετά τον τελευταίο αγώνα, αλλά οι διοργανωτές αμέλησαν να καλέσουν για την απονομή οδηγούς οι οποίοι είχαν γράψει ιστορία στο Τατόϊ και παρευρίσκονταν εκεί, όπως ο Γιώργος Μάγγελ και ο Τζιοβάνι Ραγκούζα.

Η συνέχεια στην Ρόδο, όπου το Σωματείο Δίελπις Περί Αγώνων που είχε το γενικό πρόσταγμα στο Τατόϊ, ευελπιστεί πως θα οργανώσει αγώνα ταχύτητος στις 28 και 29 Οκτωβρίου 2017 στο αεροδρόμιο των Μαριτσών.