Η Hyundai Motor παρέδωσε τα κλειδιά των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταφορές των υπαλλήλων και VIPs στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του UEFA EURO 2016. Τα οχήματα παρουσιάστηκαν σε μια επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων που πραγματοποιήθηκε στο St. Denis στο Παρίσι, ως μέρος της συμφωνίας της Hyundai Motor, να παρέχει τα υπηρεσιακά οχήματα για την ομαλή λειτουργία του UEFA EURO 2016 από  10 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2016. Ως επίσημος συνεργάτης της διεθνούς διοργάνωσης ποδοσφαίρου που αναμένεται να παρακολουθείται από εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο, η Hyundai θα βοηθήσει στη μεταφορά στελεχών των αγώνων, του προσωπικού της UEFA, των διαιτητών, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των αξιωματικών ασφάλειας και VIP επισκεπτών καθ ‘όλη τη διάρκεια του τουρνουά. Μεταξύ των 361 οχημάτων της φίρμας που προβλέπονται για το φετινό τουρνουά, ο επίσημος στόλος περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα Genesis καθώς και τα Santa Fe, Tucson και i20. Η Hyundai θα είναι επίσης υπεύθυνη για τη λογοτύπηση των λεωφορείων που θα μεταφέρουν τους παίκτες των 12 εθνικών ομάδων μεταξύ των σταδίων. Η επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων στο εθνικό στάδιο St Denis, στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε υπό την παρουσία του Προέδρου της εταιρίας κ. Hyung Cheong Kim, του  Διευθυντή Marketing της διοργάνωσης κ. Guy-Laurent Epstein, καθώς και άλλων σημαντικών προσκεκλημένων. Η Hyundai υπήρξε επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της UEFA για 16 χρόνια. Ως επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, η φίρμα έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην παροχή υπηρεσιακών οχημάτων για τις μετακινήσιες των εθνικών ποδοσφαιρικών ομάδων, των παικτών, των διαιτητών και των επισκεπτών, καθώς και τη διοργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων αλλά και προσφορών για τη στήριξη της διοργάνωσης. Τα έτη 2014-2016, διέθεσε συνολικά 428 οχήματα για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της UEFA. Με το φετινό σύνθημα «Real Fans First», η Hyundai θα κάνει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στους πελάτες της, ενώ έχει ξεκινήσει καμπάνια Marketing που δείχνει την αφοσίωση της στο EURO 2016 αλλά και ενισχύει την εμπειρία των πραγματικών φιλάθλων του ποδοσφαίρου. Η Hyundai ξεκίνησε το καινοτόμο «Digital Fan Park», ένα διαδραστικό διαδικτυακό χώρο που δημιουργήθηκε ώστε οι φίλοι του ποδοσφαίρου να εντείνουν την απόλαυση τους στο EURO 2016. Κατά το πρώτο διάστημα της καμπάνιας από 15 Απριλίου έως 8 Μαΐου το «Digital Fan Park» έχει προσελκύσει συνολικά 37.000 συμμετέχοντες στις καμπάνιες Real Fans License και Real Fans Chauffeur. Ως μέρος της Real Fans License, η Hyundai προσέφερε για τους φιλάθλους που συμμετείχαν στην καμπάνια 480 εισιτήρια για τους αγώνες. Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας Real Fans Match-up θα διαρκέσει από την 1η Ιουνίου έως τη 10η Ιουλίου και το έπαθλο που θα απονεμηθεί στον τυχερό νικητή της κλήρωσης θα είναι ένα Hyundai i20. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Digital Fan Park, βρίσκονται στην ιστοσελίδα: www.euro2016.hyundai.com. To online video clip με τίτλο «Euro 2016 in coming» έχει ήδη ξεπεράσει τις 33 εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Ένα νέο βίντεο κλιπ με τίτλο «The Wait» θα είναι στον αέρα το διάστημα από 1 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου. Το βίντεο απεικονίζει την προετοιμασία ενός μικρού  κοριτσιού και ενός «αιωνίου» φιλάθλου που πρόκειται να παρακολουθήσουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου, τη διαδρομή τους με ένα όχημα Hyundai και τον αγώνα που αρχίζει ακριβώς κατά την άφιξη τους. Η διεύθυνση URL για το βίντεο κλιπ «The Wait» είναι η εξής: https://youtu.be/GBuPeSTfBpI. Επιπλέον, το Παιχνίδι προγνωστικών του UEFA EURO 2016  έχει ξεκινήσει από την 1η Ιουνίου.  Οι φίλαθλοι μπορούν να υποβάλουν την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων τους σχετικά με το τουρνουά και να κερδίσουν βραβεία. Το βραβείο για την πρώτη θέση θα είναι ένα Tablet, ένα smart watch και ένα Hyundai Premium σετ που αποτελείται από ένα επίσημο αντίγραφο της μπάλας του UEFA EURO 2016, μία μασκότ παιχνίδι, ένα καπελάκι και ένα σακίδιο. Η πλατφόρμα για το παιχνίδι προγνωστικών βρίσκεται στη διεύθυνση: http://europredictor.uefa.com/.