Η δεύτερη και μεγαλύτερη ημέρα έγειρε τη πλάστιγγα υπέρ των Sebastien Ogier-Julien Ingrassia, μετά από κλατάρισμα που είχαν οι Sebastien Loeb-Daniel Elena στην τελευταία ειδική διαδρομή.

Η σημερινή ημέρα ήταν πολύ κρίσιμη για την έκβαση του αγώνα. Αυτό αποδείχθηκε στην πράξη, με κύρια συστατικά τον άστατο καιρό, αφού σε ορισμένα σημεία υπήρχε βροχή, το χώμα σε αρκετά σημεία που έκαναν το ράλλυ να μοιάζει χωμάτινο αλλά κυρίως τα πολλά κλαταρίσματα, που έπληξαν την πλειονότητα των κορυφαίων συνδυασμών.

Λόγω κλαταρίσματος, φαίνεται να κρίνεται και η μάχη της νίκης, αφού στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας, μήκους 34 χιλιομέτρων, οι Sebastien Loeb-Daniel Elena είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε την πρώτη θέση της κατάταξης, η οποία παρέμεινε σε γαλλικά χέρια, περνώντας σε αυτά των Sebastien Ogier-Julien Ingrassia, με το δεύτερη εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Η ημέρα ξεκίνησε με τα δυο πληρώματα της Citroen να μάχονται για τη νίκη και τους Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen να ακολουθούν με το Ford Fiesta RS WRC. Όμως, ένα κλατάρισμα των Φινλανδών στην 10η ειδική διαδρομή, τους έριξε στην 4η θέση και πια η νίκη ήταν αποκλειστικά υπόθεση των γαλλικών αυτοκινήτων και επισήμως. Κάπως έτσι, στο μεσημεριανό σέρβις δόθηκε οδηγία ώστε τα πληρώματα να τερματίσουν με αυτή τη σειρά, δηλαδή με το Loeb στην κορυφή και τον Ogier να ακολουθεί. Είναι χαρακτηριστικό, πως στον Ogier δίνονταν ο χρόνος που έπρεπε να κάνει, ώστε να κρατηθεί κοντά μεν, πίσω όμως από το Loeb. Αυτά μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας, όπου οι Πρωταθλητές είχαν το κλατάρισμα που τους κόστισε περισσότερο από 1 λεπτό και πιθανότατα, τη νίκη σε ασφάλτινο αγώνα για πρώτη φορά μετά από το 2006, όταν είχαν τερματίσει στη δεύτερη θέση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Πάντως, ενδεικτικό του κλίματος στις τάξεις της Citroen μετά την ανανέωση του συμβολαίου του Loeb είναι πως, πέραν των οδηγιών, ο Ogier δήλωσε στο Stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής πως δε μπορεί να πανηγυρίσει, αφού ο teammate του είχε μια ατυχία, ενώ ο Loeb έσπευσε να τονίσει πως το κλατάρισμα δεν ήταν κάποιο σφάλμα του Ogier, υπό την έννοια πως δεν τον πίεζε.

Από εκεί και έπειτα, την τριάδα της κατάταξης συμπληρώνουν οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio, στην καλύτερη εμφάνιση της Mini ως τώρα και στο ντεμπούτο του JCW WRC στην άσφαλτο. Οι Ισπανοί, επωφελήθηκαν από το κλατάρισμα των Hirvonen-Lehtinen και πέρασαν στην τρίτη θέση, κάτι που κατάφεραν να κρατήσουν στη συνέχεια παρά την πίεση των Φινλανδών. Όλα αυτά, τη στιγμή που από τη μεριά της Mini υπάρχουν παράπονα για τη δύναμη του κινητήρα, με την Prodrive να πρόκειται να αναλάβει την εξέλιξή του, από τη BMW. Ενόψει της αυριανής ημέρας, το πλήρωμα της Mini έχει διαφορά 33 δλ. από αυτό της Ford και μόνο εύκολη λεία δε θα είναι, αφού και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι λιγότερα από τα σημερινά. Από τη μεριά τους, οι Hirvonen-Lehtinen με αυτό το κλατάρισμα, συνέχισαν να καταδιώκονται από την ατυχία σε έναν αγώνα που οι άνθρωποι της Ford θα θέλουν να ξεχάσουν σύντομα, αφού και το άλλο πλήρωμα της ομάδας, οι Jari Matti Latvala-Miika Anttila είχαν έξοδο που τους προκάλεσε κλατάρισμα. Οι Φινλανδοί προσπάθησαν να επιστρέψουν στο δρόμο αλλά δεν τα κατάφεραν, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν.

Στην 5η θέση, φιγουράρουν οι Kris Meeke-Paul Nagle, που συμπληρώνουν την εξαιρετική εμφάνιση της Mini, οι οποίοι πάντως είχαν κλατάρισμα στη 13η ειδική διαδρομή και έχουν διαφορά 10 δλ. από τους Petter Solberg-Chris Patterson με το Citroen DS3 WRC. O Νορβηγός οδηγός, διεκδικεί για ακόμη έναν αγώνα το Όσκαρ ατυχίας, αφού σήμερα καθυστέρησε λόγω 3 κλαταρισμάτων, που του κόστισαν πολύτιμο χρόνο και αύριο θα παλέψει να μπει στην πεντάδα. Μάχη όμως είχαμε και για την 7η θέση, με τους Kimi Raikkonen-Kaj Lindstrom να την κερδίζουν στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας, ξεπερνώντας με το Citroen DS3 WRC τους Henning Solberg-Ilka Minor, που ακολουθούν με το Ford Fiesta RS WRC της Stobart, με διαφορά 6,2 δλ. Αξίζει να σημειώσουμε, πως μέχρι εκείνο το σημείο στην 7η θέση βρίσκονταν οι Dennis Kuipers-Frederic Miclotte, στην καλύτερη εμφάνιση του Ολλανδού οδηγού με το Ford Fiesta RS WRC της ομάδας FERM Powertools, οι οποίοι όμως είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε περισσότερα από 3 λεπτά και τους έριξε εκτός δεκάδας. Την πρώτη δεκάδα, συμπληρώνουν οι Πορτογάλοι Armindo Araujo-Miguel Ramalho με το Mini JCW WRC και ο Ολλανδός Peter Van Merksteijn με το Βέλγο Erwin Mombaerts, που μοιράζονται ένα Citroen DS3 WRC.

Στο SWRC, η χθεσινή έξοδος των Juho Hanninen-Mikko Markkula άφησαν πολύ μόνους στην κορυφή τους Εσθονούς Ott Tanak-Kuldar Sikk, με τον 24χρονο Εσθονό να ακολουθεί ρυθμό ασφάλειας, τσεκάροντας τις σημειώσεις όπως δήλωσε, έχοντας βάλει πλώρη για τον τερματισμό και τη νίκη στην κατηγορία. Την τριάδα της κατηγορίας συμπληρώνουν οι Nasser Al Attiyah-Giovanni Bernacchini με ακόμη ένα Ford Fiesta S2000. Σημειώστε, πως οι Hanninen-Markkula έχασαν και άλλο χρόνο σήμερα με πρόβλημα αρχικά στο σύστημα διεύθυνσης και έπειτα από κλατάρισμα στο Skoda Fabia S2000, ενώ στη 10η ειδική διαδρομή καθυστέρησαν τους Martin Prokop-Jan Tomanek με το Ford Fiesta S2000 και τον Τσέχο να δηλώνει θυμωμένος με το Φινλανδό που δεν τον άφησε να περάσει για 20 χιλιόμετρα στην ειδική διαδρομή. Αξιοσημείωτη, είναι η επίδοση των Hans Weijs Jr.-Bjorn Degandt, με το Skoda Fabia S2000 της VW Motorsport, οι οποίοι βρίσκονται στη δεύτερη θέση μεταξύ των αυτοκινήτων προδιαγραφών S2000, πίσω μόνο από τους πρωτοπόρους του SWRC.

Στην κατηγορία WRC Academy, όπου οι αγωνιζόμενοι ηλικίας μέχρι 25 ετών οδηγούν Ford Fiesta R2, ο αγώνας ολοκληρώθηκε σήμερα, όπως προβλέπεται βάσει κανονισμών. Εκεί, νικητές αναδείχθηκαν οι Βρετανοί Breen-Roberts, οι οποίοι είχαν μεγάλη μάχη με τους Ισπανούς Lemes-Penate, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιταλοί Crugnola-Ferrara. Η αυριανή ημέρα είναι η μικρότερη του αγώνα, με 5 ειδικές διαδρομές μήκους περίπου 75 αγωνιστικών χιλιομέτρων και εκτός απροόπτου, θα σημάνει το τέλος του σερί νικών του Sebastien Loeb στην άσφαλτο γενικά και στη Γερμανία ειδικότερα.

Πηγή: 4troxoi.gr