Με νίκη των Μηνά Μπενή-Πανάγγελου Ρέκκα ολοκληρώθηκε το Ράλι Ευβοϊκού – «Μαρίνος Μπενούκας» που διοργανώθηκε από τον Αγωνιστικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΑΣΙΣΑ) στις 3 και 4 Μαΐου. Ο αγώνας αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ράλι Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και τον εναρκτήριο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Με σύμμαχο τον καλοκαιρινό καιρό, τα 45 πληρώματα που εκκίνησαν στον αγώνα, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αποζημιώνοντας τους θεατές που βρέθηκαν στις ειδικές διαδρομές Ριτσώνα και Πλατανάκι.

Στην πρώτη τους επαφή με ένα Skoda Fabia R5, οι Μηνάς Μπενής-Πανάγγελος Ρέκκας έδειξαν να εξοικειώνονται γρήγορα με το νέο τους «όπλο», επικρατώντας στον αγώνα. Ο τοπικός οδηγός ανέβηκε στην πρώτη θέση στο πρωινό πέρασμα από το Πλατανάκι και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Στάθης Κουκέας-Νίκος Πετρόπουλος, οι οποίοι τέθηκαν αρχικά επικεφαλής, πραγματοποιώντας την ταχύτερη επίδοση στην πρώτη ειδική του αγώνα. Στη συνέχεια, όμως, ένα τετ-α-κε, τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, αναγκάζοντάς τους να υποχωρήσουν στην κατάταξη, για να καταλήξουν 2οι καθώς ανέβασαν ρυθμό στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Διονύσης Τροβάς-Ιωάννης Κόλλιας με την BMW M3 E30. Το δίδυμο κινήθηκε εντυπωσιακά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, όντας σταθερά στη 2η θέση, έως ότου ένα λάθος του συνοδηγού, τους κόστισε ποινή 20 δευτερολέπτων, τους έριξε πίσω στην κατάταξη, μέχρι την τελευταία διαδρομή, όπου κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο των νικητών.

Εντυπωσιακή επίδοση έκαναν οι Νίκος & Βασίλης Καραθανάσης που κέρδισαν την κατηγορία F2 αλλά και τη C5, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση γενικής. Το δίδυμο οδήγησε στο όριο το Honda Civic Type R που είχε στα χέρια του, άφησε πίσω του δυνατούς συνδυασμούς και πέτυχε την πρώτη φετινή του νίκη στη δικίνητη κατηγορία.

Πέμπτοι γενικής και δεύτεροι στην F2 τερμάτισαν οι Νίκος Τσέρτος-Αναστάσιος Γρυπιώτης (Honda Civic Type R), κερδίζοντας παράλληλα την ενοποιημένη κατηγορία C3+C4.
Την εξάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της F2 E, Ιωάννης Γύζης-Ειρήνη Παφρά με το ασημί Renault Clio Williams, οι οποίοι κατάφεραν να διαχειριστούν τη διαφορά που δημιούργησαν στη 2η ειδική του αγώνα, επαναλαμβάνοντας την περσινή τους επιτυχία.

Στην κατηγορία των Ιστορικών κέρδισαν εύκολα οι Γιώργος Τσακανίκας-Απόστολος Μακάριος οδηγώντας εντυπωσιακά το Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Το πλήρωμα πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στην κατηγορία σε όλες τις διαδρομές του αγώνα, κερδίζοντας τους Γιώργο Παραδείση-Πλούταρχο Στεργίου με το προσεγμένο Ford Escort MKI, οι οποίοι κρατήθηκαν για μόλις ένα δευτερόλεπτο μπροστά από την πανέμορφη 24βάλβιδη Lancia Stratos των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Αθανάσιου Σαμαρά. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος και Ανδρέας Κοφινάς με Alfa Romeo Alfetta GTV, τερματίζοντας εμπρός από τους Δημήτρη Μελά-Στάθη Βαρδαξή με Porsche 911. Στην κατηγορία των Ιστορικών, τερμάτισαν επίσης, οι Χαρά Μωραΐτη-Δημήτρης Αμαξόπουλος (Toyota Corolla KE30), Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος (Ford Escort RS2000) και Πάτροκλος Κανσός-Παναγιώτης Σαμαράς (Volkswagen Golf II).

Ανάμεσα στις εγκαταλείψεις του αγώνα σημειώνουμε αυτές των Γιώργου Παντελάκη-Βίκυς Ψαράκη, όταν έφυγε ο τροχός του Skoda Fabia Rally2 Evo, των Μάριου Σταφυλοπάτη-Γιώργου Χατζηρήγα (Lancia Delta Integrale) με πρόβλημα στον κινητήρα και των Χρήστου Χρηστακίδη-Αλέξανδρου Ματαλιωτάκη (Lada VAZ 21011).