Newsroom

Η ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Ρωσίας παρεμπόδισε την πρόσβαση στην ιστοσελίδα της «The Moscow Times», της αγγλόφωνης εφημερίδας που καλύπτει τη Ρωσία εδώ και τρεις δεκαετίες μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.

Η εφημερίδα ανέφερε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι οι πάροχοι του Ίντερνετ στη Ρωσία είχαν αρχίσει ήδη να παρεμποδίζουν την πρόσβαση στη ρωσόφωνη ιστοσελίδα της και δημοσίευσε ειδοποίηση από τη ρωσική αρχή τηλεπικοινωνιών, που ανέφερε ότι μπλοκάρεται πλέον η ιστοσελίδα της.

Η ρωσική αρχή τηλεπικοινωνιών δεν απάντησε άμεσα σε αίτημα για σχόλιο.

Από την αρχή του πολέμου στην Ουκρανία, η ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Ρωσίας έχει μπλοκάρει την πρόσβαση σε αρκετά ΜΜΕ, όπως το BBC και το Euronews εν μέσω αυξημένων ελέγχων των πληροφοριών που έχουν σχέση με την επίθεση στην Ουκρανία.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.