H Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συγχρηματοδοτούν έργο για το αεροδρόμιο

Είναι η πρώτη φορά που ελληνικός αερολιμένας επιλέγεται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο του Προγράμματος «Συνδέοντας την Ευρώπη – Τομέας Μεταφορών»


ΕΛΛΑΔΑ
14:15
24/07/2019
H Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συγχρηματοδοτούν έργο για το αεροδρόμιο
2
loading

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη συμφωνία για τη συγχρηματοδότηση με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε. του έργου για την «Εξέλιξη του ΔΑΑ σε κόμβο υψηλής απόδοσης εντός του Ευρωπαϊκού Δικτύου Διαχείρισης της Εναέριας Κυκλοφορίας». Είναι η πρώτη φορά που ελληνικός αερολιμένας επιλέγεται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο του Προγράμματος «Συνδέοντας την Ευρώπη – Τομέας Μεταφορών» (Δράση 2017-EL-TM-0158-W, Connecting Europe Facility – Transport Sector), που αφορά την προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δημιουργία του «Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού» (Single European Sky – SESAR).

Σκοπός της Συμφωνίας είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή από τον ΔΑΑ νέων προηγμένων μεθόδων επιχειρησιακής λειτουργίας, διαχείρισης αερολιμενικών πόρων και ανταλλαγής πληροφοριών, με σκοπό την ενίσχυση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας στην εξυπηρέτηση του αεροπορικού έργου και τη βέλτιστη χρήση της διαθέσιμης χωρητικότητας στο έδαφος και στον εναέριο χώρο. Επιχειρησιακές πληροφορίες από όλα τα συνεργαζόμενα μέρη θα ενσωματώνονται και θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς σε πραγματικό χρόνο αλλά και απολογιστικά, ενώ παράλληλα θα εφαρμοστούν νέες λειτουργίες αξιοποιώντας τις τελευταίες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές των πλέον εξελιγμένων διεθνών αεροδρομίων, αντιμετωπίζοντας έτσι και τις διαρκώς αυξανόμενες λειτουργικές και ποιοτικές απαιτήσεις του ΔΑΑ. Το Πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω έξι αλληλένδετων έργων σε διάστημα πέντε ετών (2019-2023).

Στα εκτιμώμενα οφέλη για το επιβατικό κοινό, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, την Αεροδρομιακή κοινότητα, την περιοχή των Μεσογείων αλλά και την Ελληνική οικονομία συγκαταλέγονται η μείωση στην καθυστέρηση εξυπηρέτησης των πτήσεων, η εξοικονόμηση του χρόνου τροχοδρόμησης των αεροσκαφών, η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος (μείωση κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα), η αυξημένη επιχειρησιακή προβλεψιμότητα, καθώς και η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των επιβατών.

«H υλοποίηση αυτού του προγράμματος είναι απολύτως συμβατή με τη στρατηγική του ΔΑΑ για τη δημιουργία συνθηκών Βιώσιμης Ανάπτυξης και τη λειτουργία του αεροδρομίου ως υπεύθυνου φορέα, συνετού διαχειριστή και συμμετόχου. Θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της αεροδρομιακής κοινότητας, με ευεργετικά αποτελέσματα και θετικές επιπτώσεις στην αύξηση της συνολικής απόδοσης του Ευρωπαϊκού Δικτύου Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας» δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Αλέξανδρος Αραβανής.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar PanosGianaros

    Γι αυτό βάλατε στην σύμβαση και το υπογράψατε κιόλας , , , ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
    γύρω απο το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ σε ακτίνα . . . . 80 χιλιομέτρων . . . !
    Εσείς λοιπόν που έρχεστε απο τα παλιά αλλά δεν ξέρετε τίποτε , και φωνάζετε οτι είστε υπέρ των
    επενδύσεων , φτιάξατε ένα . . . . ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ . . . !
    ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ . . . . !

  2. avatar Ρεθυμνιωτης

    Ε μη μου πείτε πως κι αυτό το πέτυχε η νέα κυβέρνηση μέσα σε δυο βδομάδες ;

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει