Είναι αναμφισβήτητα η εποχή που παρέες, οικογένειες, ζευγάρια αλλά και μοναχικοί τύποι ψάχνουν που θα ξεκαλοκαιριάσουν, που θα περάσουν αυτές τις 15 plus ημέρες που περιμένουν με ανυπομονησία και μεγάλες προσδοκίες όλο τον χειμώνα.

Και κουβέντα στην κουβέντα οι δύο μεγάλοι και πιο συνηθισμένοι προβληματισμοί είναι το που και πόσα; Ναι στον προορισμό και στα χρήματα αναφέρομαι.

Και αν ο πρώτος είναι σχετικά εύκολος γιατί η πανέμορφη κατά τα άλλα χώρα μας προσφέρει πληθώρα επιλογών, τα χρήματα είναι για τους περισσότερους το μελανό σημείο.

Και αν είστε και από αυτούς που κάνουν μια σχετική αποταμίευση όλο το χειμώνα για να μπορούν να απολαμβάνουν τα κοκτέιλ τους βλέποντας τα καλοκαιρινά ηλιοβασιλέματα, θα αναρωτιέστε ακόμα πιο έντονα γιατί το τραπεζικό σας σύνολο δεν αρκεί για Σίκινο και Ανάφη.

Κι έρχομαι σ’ αυτό το σημείο να ρωτήσω… μήπως ξοδεύετε χρήματα σε ενέργειες που δεν αντιλαμβάνεστε πλήρως;

Τι κι αν αυτό είναι ένας καφές παραπάνω την ημέρα,  ένα μπλουζάκι που είδατε στην βιτρίνα και σας άρεσε, ένα SMS για να κατεβάσετε το αγαπημένο σας ringtone…για να μην θυμηθώ κι εκείνα τα μηνυματάκια όλη τη σεζόν που ανέδειξαν τελικά τους νικητές στα αγαπημένα μας «ριάλιτι», που φυσικά μας κράτησαν παρέα όλο το χειμώνα αλλά φούσκωναν παράλληλα, ίσως άθελα μας, τον λογαριασμό του κινητού.

Μήπως σας άγχωσα λιγάκι; Όχι όχι, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας γιατί η WIND φροντίζει για τη δική σας προστασία από ανεπιθύμητες χρεώσεις ώστε να ξοδεύετε τα χρήματα σας εκεί που πραγματικά επιθυμείτε.

Η WIND λοιπόν διαπιστώνοντας την ανάγκη των πελατών της να προστατεύονται από ανεπιθύμητες χρεώσεις που επιφέρουν πενταψήφιοι αριθμοί SMS από Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), παρέχει πλέον δύο νέες δυνατότητες:

  • Αυτοματοποιημένη υπηρεσία ειδοποίησης χρέωσης: Την πρώτη φορά που ο πελάτης θα λάβει χρεώσιμο εισερχόμενο μήνυμα από πενταψήφιους αριθμούς τρίτων εταιρειών, η WIND τον προειδοποιεί σχετικά μέσω SMS και τον ενημερώνει  για τη δυνατότητα φραγής της χρεώσιμης υπηρεσίας.
  • Δυνατότητα άμεσης φραγής από τον πελάτη μέσω SMS: Ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει φραγή σε ένα συγκεκριμένο ή σε όλα τα SMS αυξημένης χρέωσης στέλνοντας αντίστοιχα ένα δωρεάν SMS από το κινητό του. Η φραγή ενεργοποιείται στέλνοντας SMS στον αριθμό 1213 με την λέξη ΣΤΟΠ ή STOP, από κινητό WIND. Για άρση φραγής ή πρόσβαση και πάλι στους πενταψήφιους αριθμούς SMS, ο πελάτης WIND μπορεί να επικοινωνήσει με την Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND στο 13800.

Για κοιτάξτε λοιπόν στο κινητό σας, μήπως βρίσκεσαι στο επόμενο SMS που θα λάβετε η λύση για εξοικονόμηση ακόμα μιας ημέρας διακοπών;