proho.gr

Όπως είχε προαναγγείλει το Foursquare αναβάθμισε τις υπηρεσίες του αποκτώντας ακόμη πιο «social» χαρακτήρα.

Πλέον ανάλογα με το που βρίσκεστε εσείς και τα άτομα με τα οποία έχετε συνδεθεί εμφανίζονται επίσης άλλα άτομα, προσφορές καθώς και άλλες προτάσεις που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Μάλιστα το τι εμφανίζεται κάθε φορά αλλάζει όχι μόνο ανάλογα με το πού βρίσκεστε αλλά και με άλλους παράγοντες.

Παράλληλα έχει βελτιωθεί η λειτουργία αναζήτησης, ενώ ο μηχανισμός προτάσεων της υπηρεσίας ταιριάζει μεταξύ τους άτομα τα οποία μπορεί να μην είναι απαραίτητα φίλοι αλλά δείχνουν να έχουν αντίστοιχες προτιμήσεις.

Το σκεπτικό πίσω από τη λειτουργία αυτή είναι ότι οι φίλοι σας δεν έχουν πάντα τα ίδια γούστα με εσάς. Συνεπώς το Foursquare, κάνοντας χρήση των τα 2 δισεκατομμύρια check-ins του, αξιοποιεί τα δεδομένα που ήδη έχει προκειμένου να κάνει προτάσεις που λογικά θα σας ενδιαφέρουν.

Το αν οι αλλαγές αυτές θα ωφελήσουν την δημοφιλή πλατφόρμα, μένει να το δούμε. Παρόλα αυτά είναι ότι με τις εξελίξεις που υπάρχουν στα social media, δύσκολα θα μπορούσε να μείνει στάσιμη.