proho.gr

Η HP παρουσίασε τις πρώτες υποστηρικτικές υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για ολοκληρωμένα και περιβάλλοντα cloud πολλαπλών παρόχων. Οι νέες υπηρεσίες βοηθούν τις επιχειρήσεις να επιλύσουν τα όποια προβλήματα πριν παρουσιαστούν, να επιτύχουν ποσοστά επίλυσης προβλημάτων με την πρώτη κλήση έως και 95%, καθώς και να αντιμετωπίσουν τις απρογραμμάτιστες διακοπές λειτουργίας ως και 66% ταχύτερα.

Οι νέες υπηρεσίες HP Always On Support Services ενοποιούν τις έξυπνες τεχνολογίες του χαρτοφυλακίου HP Converged Infrastructure με καινοτόμες υπηρεσίες, προσφέροντας μια σύγχρονη εμπειρία υποστήριξης για τα σημερινά περίπλοκα περιβάλλοντα πληροφορικής.

Οι υπηρεσίες HP Always On Support προσφέρουν άμεση επικοινωνία με έναν ειδικό που ήδη γνωρίζει τον πελάτη, τις λεπτομέρειες για το περιβάλλον του και τα προβλήματα που έκαναν τον πελάτη να τον καλέσει. Για ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης και προληπτική αντιμετώπιση προβλημάτων, οι υπηρεσίες HP Always On Support παρακολουθούν συνεχώς 1600 διαγνωστικά σημεία δεδομένων.

Τέλος, διατίθενται οι υπηρεσίες HP Lifecycle Event Services, οι οποίες επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιο HP Care με την τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία από κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός έργου πληροφορικής – από τη στρατηγική και το σχεδιασμό, έως την υλοποίηση και τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέγουν τις υπηρεσίες που χρειάζονται, με βάση τις εκάστοτε ανάγκες τους.Οι υπηρεσίες HP Always On Support είναι τώρα διαθέσιμες από την HP Technology Services και τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της HP.