Το ντέρμπι της Σεβίλλης μεταξύ της ομώνυμης ομάδας και της Μπέτις, με την οποία αναμετρήθηκε ο Ολυμπιακός στους ομίλους του Europa League, είναι αυτό που μονοπωλεί το ενδιαφέρον στην 32η αγωνιστική της Primera Division. Όχι μόνο γιατί πρόκειται για ένα παιχνίδι που χωρίζει την πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας στα δύο, σε «κόκκινη» και «πράσινη» πλευρά, αλλά γιατί έχει και εξαιρετικό βαθμολογικό ενδιαφέρον.

Η αδημονία του φίλαθλου κοινού για το συγκεκριμένο παιχνίδι αποτέλεσε έμπνευση για τους εμπνευστές και δημιουργούς μιας διαφήμισης της Uber, η οποία έφτιαξε ένα… pre-game πολύ διαφορετικό σε σχέση με όσα ξέραμε μέχρι σήμερα. Σε ένα βίντεο σχεδόν τεσσάρων λεπτών, πρωταγωνιστές είναι οι Ρομέο και του Χούλιο, οι οποίοι αποφασίζουν να παντρευτούν, αλλά οι οικογένειες τους υποστηρίζουν διαφορετικές ομάδες και αυτό φέρνει την αντίδραση τους.

Οι πατεράδες των γαμπρών δυσκολεύονται να βάλουν στο σπίτι τους τον εκπρόσωπο της οικογένειας που υποστηρίζει τον μεγάλο εχθρό, μέχρι που στο τέλος το παίρνουν απόφαση και συμφιλιώνονται. Μάλιστα, η προτελευταία σκηνή περιλαμβάνει τους δύο να έχουν μια κουβέντα μεταξύ τους στο ταξί, που καταλήγει στο συμπέρασμα: «τελικά, οι καιροί αλλάζουν».

Η τελευταία σκηνή έχει τους πρωταγωνιστές του βίντεο να είναι χαρούμενοι για την εξέλιξη αυτήν, με τον κάθε έναν από το γκέι ζευγάρι να τονίζει την οπαδική του προτίμηση, μέσω της γραβάτας που φορά, ο ένας πράσινη και ο άλλος κόκκινη…

Δείτε το βίντεο: