Μια σειρά από διαφημιστικά σποτ ετοιμάζονται αυτή την ώρα σύμφωνα με πληροφορίες στο πλαίσιο της καμπάνιας που θα αρχίσει να τρέχει το προσεχές χρονικό διάστημα προκειμένου να πειστεί ο κόσμος να κάνει το εμβόλιο για τον κορονοϊό.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τα σποτάκια θα έχουν ολοκληρωθεί γύρω στις 15 με 20 Δεκεμβρίου έτσι ώστε να ξεκινήσουν να προβάλλονται μέσα στα Χριστούγεννα τόσο στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο όσο και στις εφημερίδες και τις ιστοσελίδες.

Όπως μας λένε οι γνωρίζοντες το περιεχόμενο, δεν θα απευθύνεται ούτε στους «ψεκασμένους» που δηλώνουν αρνητές των εμβολίων, ούτε σε αυτούς που γνωρίζουν τα θετικά αποτελέσματά του και θα σπεύσουν, αλλά σε όσους έχουν ακόμη έναν δισταγμό και αναρωτιούνται εάν τελικά το εμβόλιο θα είναι καλό ή μπορεί να βγάλει κάποιες ανεπιθύμητες παρενέργειες.

Θα είναι μια καμπάνια που θα στηρίζεται στην ελπίδα και όχι στον φόβο και θα περνάει το μήνυμα πως το εμβόλιο αποτελεί το κλειδί για την επιστροφή στην κανονικότητα και στη ζωή που είχαμε μέχρι και τις αρχές του 2020 που ξέσπασε η πανδημία. Θα απευθύνεται πρωτίστως δε στους νέους που έχουν και τις περισσότερες αμφιβολίες ή θεωρούν ότι δεν είναι απαραίτητο να εμβολιαστούν καθώς δεν κινδυνεύουν άμεσα ακόμη και στην περίπτωση που νοσήσουν από τον κορονοϊό.

Παράλληλα, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα emvolio.gov που θα βγει σύντομα στον διαδικτυακό «αέρα» εκ μέρους ης κυβέρνησης και μέσω της οποίας θα προγραμματίζονται τα ραντεβού για τους εμβολιασμούς, θα υπάρχουν όλες οι ερωταπαντήσεις που θα λύνουν τις απορίες των πολιτών.