Με τοποθέτησή του στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, υπερθεμάτισε στη σημασία της μεταρρύθμισης που φέρνει στις υποστηρικτικές δομές της Εκπαίδευσης, όπως και την κατάργηση της αξιολόγησης.

«Το νομοσχέδιο εντάσσεται μεσα σε ένα σύνολο μεταρρυθμιστικών πρωτοβουλιών», είπε ο κ. Γαβρόγλου και τόνισε ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο «συμπληρώνει και είναι συνέχεια της μεταρρυθμιστιής πολιτικής της κυβέρνησης».

Παράλληλα, όπως μεταφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, επισήμανε ότι καταργείται η αξιολόγηση. «Το ΠΔ 152 είναι ένα μελανό σημείο στη δημοκρατική πορεία της χώρας μετά το ’75 και αποτέλεσε άλλοθι για απολύσεις», σχολίασε αναφερόμενος στο Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει την αξιολόγηση. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι στο παρόν νομοσχέδιο προβλέπεται η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, όχι όμως εκείνη των εκπαιδευτικών.

Για «ευτελισμό της διαδικασίας» έκανε λόγο η αντιπολίτευση

Πριν την έναρξη της συζήτησης για το νομοσχέδιο, επικράτησε ένταση, με αφορμή τον χαρακτηρισμό του «επείγοντος» που έχει δοθεί και την σύμπτυξη της κοινοβουλευτικής διαδικασίας. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν αποδέχθηκαν τον επείγοντα χαρακτήρα του νομοσχεδίου, κάνοντας λόγο για «ευτελισμό της διαδικασίας» και καυτηριάζοντας το γεγονός ότι το νομοσχέδιο που συζητείται στην Επιτροπή έχει υπερδιπλάσιο αριθμό άρθρων από εκείνον που είχε στη δημόσια διαβούλευση.

«Πρέπει η αρχή της ακαδημαικής χρονιάς να μας βρει προετοιμασμένους με όσα προτείνονται», είπε ο υπουργός υπερασπιζόμενος τον χαρακτηρισμό του επείγοντος και συμπλήρωσε ότι «αλλιώτικα θα υπήρχε καθυστέρηση στη διαδικασία νομοθέτησης, επειδή την ερχόμενη εβδομάδα υπάρχει το πολυνομοσχέδιο».