Σε επίπεδο πολιτικής βούλησης φαίνεται πως θα παραμείνει το ενδεχόμενο μείωσης του αντιτίμου για τα διόδια, αφού από τα όσα είπε στη Βουλή ο υφυπουργός Μεταφορών, προκύπτει ότι οι εμπλεκόμενοι δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους.

«Προτείναμε από την αρχή του 2010 την μείωση των διοδίων. Τράπεζες και παραχωρησιούχοι δεν δέχονταν συζήτηση. Τελικά δέχθηκαν να συζητήσουν και βάλαμε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης τους. Όμως δεν έχει γίνει πράξη η μείωση των διοδίων, γιατί οι τράπεζες θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γ. Μαγκριώτης και πρόσθεσε:

«Η ευθύνη είναι στην πλευρά των τραπεζών κι εμείς διαφωνούμε με αυτή την εκτίμηση. Τους καλούμε να ξεκινήσουν την επαναχρηματοδότηση ώστε να ολοκληρωθούν τα έργα».

«Τι κάνουμε από σήμερα και πέρα; Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τους πολίτες και να αποδείξουμε ότι δεν λέμε κάτι μόνο για να κερδίσουμε χρόνο. Πείτε μας ένα χρονοδιάγραμμα», σχολίασε από την πλευρά του ο Οδ. Κωνσταντινόπουλος του ΠΑΣΟΚ που έφερε το θέμα στη Βουλή.

«Μπορούμε να αποφασίσουμε και να γίνει καταγγελία των συμβάσεων. Αν το κάνουμε αυτό τα έργα θα σταματήσουν και θα πρέπει να πληρώνουμε αποζημιώσεις», απάντησε ο κ. Μαγκριώτης και πρόσθεσε:

«Η κυβέρνηση έχει προτείνει να έρθει ρύθμιση τον Ιούλιο. Δεν μπορούμε όμως να πάμε σε ρύθμιση γιατί δεν υπάρχει συμφωνία με την άλλη πλευρά.

Τα έργα είναι βιώσιμα και πάνω απ’ όλα, δεν θα πτωχεύσει η χώρα -γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού των επενδυτών αυτό υπάρχει. Είμαι αισιόδοξος γιατί είναι βιώσιμα τα έργα», κατέληξε.