Για 2η φορά φέτος ο Tom Sykes κατάφερε να μετουσιώσει την απόλυτη επικράτησή του στα δοκιμαστικά σε μία νίκη σε αγώνα. Και μάλιστα με άνεση, αφού δημιούργησε νωρίς διαφορά την οποία δεν κατάφερε να καλύψει ούτε ο καλπάζων Marco Melandri που «ξύπνησε» μετά τα μέσα του αγώνα.

Με τη νίκη του ο Sykes μειώνει τη διαφορά του από τον Guintoli της Aprilia στη βαθμολογία.

Ο Sykes ξεκίνησε καλά αλλά ο Guintoli ακόμη καλύτερα και μπήκε πρώτος στην Κ1. Όμως μεταξύ Holywood και Craner Curves ο αναβάτης της Kawasaki ξαναπέρασε μπροστά. Έπειτα έβαλε το κεφάλι κάτω και προσπάθησε να απομακρυνθεί, αλλά οι Rea και Guintoli ρίχτηκαν στο κατόπι του.

Μάλιστα, ο Rea φάνηκε πολύ κεφάτος, κάνοντας ρεκόρ αγώνα καθώς κυνηγούσε τη ZX-10R. Στον ρυθμό αυτό άντεξε μέχρι τα μισά του αγώνα, στη συνέχεια όμως άρχισε να χάνει έδαφος.

Αντίθετα ο Sykes διατήρησε την ταχύτητά του, και όταν ο Guintoli κατάφερε να περάσει το Rea είχε δημιουργήσει ήδη διαφορά δύο δευτερολέπτων.

Μετά τα μέσα του αγώνα ο Melandri πέρασε κι αυτός το Rea και άρχισε να απειλεί τον Γάλλο της Aprilia. Κατάφερε του αποσπάσει τη 2η θέση πέντε γύρους πριν τον τερματισμό, όμως όσο κι αν προσπάθησε δεν κατάφερε φτάσει τον Sykes, ο οποίος τερμάτισε άνετα πρώτος.

Με τη νίκη του αυτή μείωσε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Guintoli στους 9 μόλις βαθμούς.

Ο Rea τερμάτισε τελικά 4ος, αρκετά μπροστά από τους 3 αναβάτες που μάχονταν για την 5η θέση. Στην τριπλή αυτή μονομαχία νικητής αναδείχτηκε ο Loris Baz, ο οποίος έκανε φοβερό αγώνα, έχοντας ξεκινήσει από τη 12η θέση. Πίσω του ο Davide Giugliano που κατάφερε να καλύψει ένα λάθος στα «S» και να ανέβει στην 6η θέση.

Ο Eugene Laverty αντίθετα που ξεκίνησε από την πρώτη σειρά, προσπάθησε να μείνει κοντά στους 3 πρωτοπόρους, αλλά στον 6ο γύρο ένα λάθος στα «S» του κόστισε θέσεις και βρέθηκε μεταξύ των αποφασισμένων Baz και Giuliano. Δεν κατάφερε ποτέ να ξεμπλέξει από εκεί και τερμάτισε 6ος.

Παρόμοια τύχη είχε και ο Chaz Davies. Έκανε πολύ καλή εκκίνηση αλλά στη συνέχεια άρχισε να οπισθοχωρεί, περνώντας τη γραμμή τερματισμού 8ος.

Πιο πίσω ο Jules Cluzel κράτησε ψηλά τη σημαία της Suzuki σαν 9ος, ενώ ο Leon Camier έπεσε στην Goddards στον μόλις 2ο γύρο, ενώ είχε ήδη κάνει ένα λάθος στα «S».

Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Michel Fabrizio (Red Devils Aprilia), μένοντας μπροστά από ένα «κομπολόι» Ducati αποτελούμενο κατά σειρά τερματισμού από τους Ayrton Badovini, Carlos Checa, Niccolo Canepa και Max Neukirchner.

Αποτελέσματα Α’ Σκέλους

1. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R (23 γύροι)
2. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 +2,379
3. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 +3,808
4. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR +4,760
5. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +13.649
6. Davide Giugliano ITA Althea Racing RSV4 +15,551
7. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV4 +17,453
8. Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 +19,138
9. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +27,738
10. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma RSV4 +30,817
11. Ayrton Badovini ITA Alstare Ducati 1199 R +31,611
12. Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R +31,816
13. Niccolo Canepa ITA Alstare Ducati 1199 R +31,930
14. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R +43,025
15. Vittorio Iannuzzo ITA Grillini Dentalmatic BMW S1000RR +4 γύροι

Εγκατέλειψαν

16. Federico Sandi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R
17. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R
18. Leon Camier GBR Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000

Ταχύτερος γύρος αγώνα

Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR 1′ 28″469