Όποιος φανταζόταν ότι λόγω των… «ασυνήθιστων» εξωαγωνιστικών δραστηριοτήτων του ο Stoner θα ζούσε στο ράντσο του Tamworth εκτρέφοντας γελάδια και χαλαρώνοντας με κυνήγι, ψάρεμα ή φιλικούς αγώνες motocross στην ιδιωτική του πίστα, είναι γελασμένος.

O Αυστραλός είναι πολύ νέος για να κρεμάσει το κράνος του. Και όπως είχε ήδη δηλώσει, έκανε το πρώτο βήμα για τη μεταπήδησή του από τις μοτοσυκλέτες στα αυτοκίνητα. Όπως έγινε γνωστό, ο Casey θα αγωνιστεί το 2013 στο Κύπελλο Αυστραλίας Dunlop με ένα V8 Supercar.

Με την εκπνοή του 2012 ο Stoner αποχαιρέτησε τα ΜotoGP μετά από 7 σαιζόν. Στην κορυφαία κατηγορία αγωνίστηκε 115 φορές, αποσπώντας 38 νίκες και δύο παγκόσμιους τίτλους οδηγών. Ανακοινώνοντας την αποχώρησή του στα μέσα του 2012, είχε δηλώσει κατηγορηματικά ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στα GP, ωστόσο δεν είχε αποκλείσει τους αγώνες αυτοκινήτων από το μέλλον του, έχοντας προφανώς κάτι σχετικό κατά νου.

Οι φήμες αναζωπυρώθηκαν όταν στις 11 Δεκεμβρίου του 2012 δοκίμασε ένα από τα V8 της Ομάδας Triple Eight Racing. Σύμφωνα με την αυστραλέζικη εφημερίδα Sunday Mail πάντως, το συμβόλαιο του Stoner αφορά τη συμμετοχή του στο «δεύτερο» Κύπελλο Supercar V8 Dunlop που δεν είναι ο κορυφαίος αυστραλέζικος θεσμός, θεωρείται όμως εκκολαπτήριο νέων πρωταθλητών.

Όχημά του θα είναι ένα Holden Commodore με χορηγό τη Red Bull, το οποίο οδηγούσε στο παρελθόν και ο Jamie Whincup, τετραπλός πρωταθλητής Αυστραλίας στα Supercar V8 με την Ομάδα Triple Eight Vodafone.

To τετράτροχο αγωνιστικό ντεμούτο του Stoner θα γίνει στις 18 Φεβρουαρίου, στον αγώνα Clipsal 500 που διεξάγεται στους δρόμους της Αδελαΐδας. Πάντα με τον προσωπικό του αριθμό, το ιστορικό #27, ο 27χρονος Stoner θα προσπαθήσει να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο επιτυχιών στην αγωνιστική του καριέρα. Γνωρίζει καλά όμως ότι η μεταπήδησή του στο ιδιαίτερα απαιτητικό κύπελλο θα είναι δύσκολη.

«Με ενδιέφερε ήδη από 12 χρονών», δήλωσε ο Stoner για την κατηγορία των τεράστιων αυστραλέζικων V8 Supercar. «Και ήταν πάντα μέσα στα σχέδιά μου να οδηγήσω ένα V8. Είναι ένα νέο κεφάλαιο για μένα, αλλά πρέπει να είμαι ρεαλιστής και κατ’αρχήν να δω είναι μπορώ να καταφέρω κάτι».

«Θα είναι μια δοκιμαστική χρονιά, για να δω τι μπορώ να κάνω και αν πραγματικά μου αρέσει το σπορ», δήλωσε ο Stoner στην αυστραλέζικη εφημερίδα Sunday Telegraph. «Σίγουρα θα καταβάλλω κάθε προσπάθεια, όμως δεν θέλω να εμπλακώ απόλυτα πριν βεβαιωθώ ότι μού ταιριάζει.Το πιο δύσκολο που πρέπει να καταφέρω είναι να ξεχάσω ό,τι ξέρω σχετικά με φρενάρισμα και αλλαγές ταχυτήτων», εξήγησε.

«Πρέπει να μάθω από την αρχή να σκέφτομαι διαφορετικά. Πρέπει να ξεχάσω οτιδήποτε έμαθα από τις μοτοσυκλέτες και να εκπαιδευτώ από την αρχή στην οδήγησή τους (των αυτοκινήτων εννοεί)…»

«Αρχικά ήθελα να συμμετάσχω στα τρία τέταρτα των αγώνων, τελικά όμως αποφάσισα να τρέξω σε όλους. Θέλω να οδηγήσω όσο το δυνατόν περισσότερο, για να αντιληφθώ τι σημαίνει να οδηγείς ένα V8. Από τη στιγμή που αποφάσισα να αποσυρθώ από τις μοτοσυκλέτες, δεν έκανα καμιά σκέψη για αγώνες. Σκόπευα να μείνω για ένα χρόνο μακριά από κάθε τι το αγωνιστικό και ίσως να ταξιδέψω για να δω λίγο τον κόσμο. Ήθελα να κατεβάσω στροφές. Αλλά με την πάροδο του χρόνου άρχισα να σκέφτομαι σχετικά με το πρωτάθλημα V8. Αρχίσαμε να συζητάμε και τελικά καταλήξαμε σε συμφωνία».

Ο Stoner αποκάλυψε επίσης ότι θα του άρεσε να αγωνιστεί στο σημαντικότερο αγώνα των V8 -τον Bathurst 1000-, αλλά ότι δεν ανέμενε πρόσκληση για συμμετοχή φέτος.

«Αμφιβάλλω αν θα με ήθελε κανείς φέτος στο Bathurst, χωρίς ωστόσο να αποκλείω την περίπτωση», είπε. «Κάθε Αυστραλός ονειρεύεται να τρέξει σε αυτόν τον αγώνα».

Η πρώτη επαφή του Stoner με το Holden Commodore θα γίνει στις 16 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα Sydney Motorsport Park. Η διαφορά του πιο δεύτερου Κυπέλλου Dunlop από το πρωτάθλημα V8 Supecar είναι ότι σε αυτό αγωνίζονται παλιότερα μοντέλα Supercar V8, ενώ η σαιζόν αποτελείται από μόλις 8 αγώνες, τους: Adelaide, Barbagallo, Townsville, Queensland Raceway, Winton Raceway, Bathurst και Sydney.